امروز: -
تاریخ : ۱۳۹۵/۰۸/۰۴- ۱۵:۲۱

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
هنر نزد ایرانیان است و بس .. بسیار عالی 'آقای ایثاری رو چند وقته میشناسم از نزدیک ایشان یک فرد بسیار فوق العاده در قدرت طراحی و ب عمل رساندن ایده و طرح هاست و واقعا این کلیپ بازگوی تمام قدرت هنر و ایده پردازی ایشان نیست ..بازم ممنون از مجموعه افرادی ک برای تهیه ی این کلیپ زحمت کشیده اند .
بسیار عالی و جالب بود و البته اموزنده .....
پاینده باشید ....
یا حق
بسیار عالی و جالب بود و البته اموزنده .....
پاینده باشید ....
یا حق
ضمن عرض سلام.باتوجه به شناختی که بعنوان همشهری از مبتکرخلاق آقای فریدون ایثاری داریم این کلیپ کل هنرهای ایشان را پوشش نمیدهد ومیتواندخیلی بیشتر گزارش شود وحرفه اصلی ایشان راهم نمایش داد.ورشته اصلی ایشان نوآوری در تولید دستگاهها ی شیردوشی است.
کاش یک مستند از کارهایشان تهیه میکردین که جوانان ما تشویق بشونند که میتوان با پشتکار و اراده حداقل شغلی برای خودشان فراهم کنن .
ضمن عرض تبریک ،
من از نزدیک کارها وایده هایشان را دیده ام،خیلی بیشتر وفراتر ازآن چیزی است که درکلیپ پخش شده بودمخصوصا کار اصلی ایشان ساخت وراه اندازی دستگاههای شیردوشی سیاروثابت،واقعا جای تحسین دارد وباعث افتخاراست
جناب فریدون ایثاری ابراز کنم من چندین وقته که از نزدیک یا دور جناب ایثاری رو میشناسم و شیفته اخلاق و منش و هنر ایشان شدم آقای ایثاری فردی خلاق و مبتکر هستن که با اینکه تحصیلات دانشگاهی ندارن ولی از طریق مطالعه کتب دانشگاهی توانسته اند دانش لازم رو در مورد هر رشته ای که علاقمند بودن رو کسب کنن واقعا جای قدردانی و تشکر داره امیدوارم که فرد مسولی پیدا بشه واز از کارهای ایثاری تقدیر کنه و مستندی رو بسازن
بسیار عالی و خلاق و آموزنده موفق و پیروز باشید
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha