راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰ ۱۱۰
معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰ ۱۱۰، به منظور بالا بردن سطح خدمت رسانی به مردم خبر داد.
به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: این سامانه به منظور بالا بردن سطح خدمت رسانی به مردم شریف راه اندازی شده و از طریق این سامانه شهروندانی که به هر طریق امکان تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ را ندارند، میتوانند از طریق سامانه ۱۱۰، ۱۱۰، با پلیس تماس حاصل نمایند.
وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۱۰ صرفاً برای فوریتهای پلیسی راه اندازی شده است، ادامه داد: در چهار ماه اخیر بیش از ۲۹ درصد افزایش تماسهای غیر ضروری با سامانه ۱۱۰ را داشته ایم، در حالی که این سامانه برای فوریتهای پلیسی طراحی و پیش بینی شده است و تماسهای غیر ضروری با این سامانه موجب نقصان در اجرای ماموریتهای ۱۱۰ پلیس می شود.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه روزانه بین ۴۳ تا ۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس پایتخت گرفته میشود، عنوان داشت: تقاضای ما از مردم و شهروندان گرامی این است که صرفاً فوریتهای پلیسی خود از قبیل سرقت و تصادفات راهنمایی و رانندگی را با این سامانه در میان بگذارند.