زیر پوست انتخابات آمریکا؛ ازعوام فریبی تا سرخوردگی+فیلم
استفاده از رسانه های اجتماعی در کارزار انتخاباتی ترامپ و کلینتون با هدف عوام فریبی و تخریب رقیب به اوج خود رسیده است .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا علاوه بر رد وبدل شدن انواع اتهامات تند بین دو نامزد انتخاباتی ، استفاده از رسانه های اجتماعی و به کار گیری تکنیک های تبلیغاتی در کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون با هدف عوام فریبی و تخریب رقیب به اوج خود رسیده است ، دو نامزد انتخاباتی با استخدام صدها کارشناس رسانه های اجتماعی ازجمله تویتر باتهای سیاسی که در ازی دریافت پول پیام های نادرست را بارها در فضای مجازی تکرار می کنند براین مسئله دامن زده اند .