مدیرعامل ایساکو : با 26 نمایندگی متخلف برخورد شد
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) از برخورد با 26 نمایندگی متخلف در جشنواره نوروزی خبر داد.
به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما ؛ سیدرضا حسینی در نشست خبری به مناسبت پایان دور نخست سفرهای نوروزی و کاهش 38 درصدی پذیرش در نمایندگی های ایران خودرو گفت : با بازرسی های محسوس و نامحسوس در قالب جشنواره خدمات نوروزی یک نمایندگی با محرز شدن تخلف ، کنار گذاشته شد و25 نمایندگی هم جریمه و اخطار کتبی دریافت کردند.
وی افزود : از زمان اجرای جشنواره در 25 اسفند 36 هزار پذیرش در نمایندگی های مشمول طرح انجام و فقط 139 فقره شکایت ثبت شد ، این تعداد شکایت نسبت به دوره مشابه سال گذشته 42 درصد کاهش نشان می دهد.
حسینی گفت : افزایش کیفیت محصولات ، بازدیدهای رایگان قبل از سفر ، در دسترس بودن قطعات مناسب و مورد نیاز ، بیش از 500 بازرسی محسوس و نا محسوس همچنین حضور افراد خبره در جشنواره خدمات نوروزی از عوامل اصلی کاهش شکایات بوده است.
حسینی افزود : 411 نمایندگی در طرح خدمات رسانی به مسافران نوروزی مشارکت دارند که 329 نمایندگی تمام وقت به بسته های کامل قطعات تجهیز شده اند.
وی با بیان اینکه هدف جشنواره ، تامین آرامش مسافران نوروزی است ، گفت : با افزایش 10 درصدی گروهها و نیروهای امدادی در دور دوم سفرها که از روز گذشته اغاز شده این امکان برای مسافران نوروزی فراهم شده است تا خدمات موردنیاز را خارج از وقت اداری هم دریافت کنند.
حسینی با اشاره به میانگین جهانی 30 دقیقه زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی افزود : مدت زمان انتظار برای دریافت خدمت در ایام نوروز 24 دقیقه و 57 ثانیه بوده که تفاوت محسوسی با ایام دیگر نداشته ، ضمن اینکه میانگین زمان تعمیرات در نمایندگی ها از حدود 2 روز به حدود 1.5 روز کاهش یافته است.