• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۱۵۸۶۲۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
اجتماعی » جامعه و شهری
مدیرعامل پست:

90 درصد مردم از خدمات شرکت پست رضایت دارند

مدیر عامل شرکت ملی پست با اشاره به تصویب اساسنامه این شرکت گفت:‌ بر اساس ارزیابی ها، 90 درصد مردم از خدمات شرکت پست، رضایت دارند.

90 درصد مردم از خدمات شرکت پست رضایت دارندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین مهری ‌مهمترین دستاورد شرکت ملی پست در سال 95 را ، تصویب اسناسنامه این شرکت اعلام کرد و افزود:‌ با تصویب اساسنامه شرکت ملی پست ایران ، یک دهه بلاتکلیفی این شرکت پایان یافت .
وی درباره ساختار شرکت ملی پست و اینکه طبق اساسنامه جدید قرار است چه تغییراتی در این ساختار ایجاد شود، گفت : برای تغییر یک ساختار سنتی به مدرن باید ساختار سازمانی چابک، کوچک و کارآمد شود و فرآیندهای پیچیده و زمان بر به فرآیند های پویا و کم هزینه تبدیل شود.
مهری به تصویب طرح های اقتصاد مقاومتی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: یکی از پروژه های شرکت ملی پست، هویت مکان است که این پروژه می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات را در موضوع اطلاعات جامع کشور، حل کند که اقدامات خوبی در سال 95 در این زمینه، صورت گرفت.
معاون وزیر ارتباطات، جلوگیری از ورود نیروی انسانی را به عنوان نخستین کار برای تغییر ساختار در شرکت پست اعلام کرد و با بیان اینکه 341 ردیف سازمانی و مدیریتی را در ساختار پست حذف کردیم، افزود: از 250 اداره پست، معاون ادارات حذف شد و از 30  اداره کل 10 اداره به صورت یک معاونتی درآمد و چندین اداره کل با هم ادغام شد و با این تغییرات، نزدیک به 30 درصد ردیف های مدیریتی در پست حذف می شود.
مهری با اشاره به ساماندهی بخش توزیع شرکت ملی پست خاطر نشان کرد: همه همکاران پست به لباس فرم، موتور و دیگر امکانات مورد نیاز تجهیز شدند و با این کار ‌چهره توزیع پست تغییر کرد و در حقیقت پست به نمایندگی از دولت در شکل و شمایل جدید به در خانه ها مراجعه می کند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه اندازی سرویس های جدید پستی را از دیگر دستاوردهای شرکت ملی پست ایران عنوان کرد و  افزود: سال 95 برای سومین سال پیاپی شرکت ملی پست زیانی نداشت و از سود آوری این شرکت در این سال خبر داد.
وی همچنین درباره میزان رضایت مردم از خدمات شرکت ملی پست گفت: ارزیابی ها توسط شرکت پست و یک مجموعه علمی و پژوهشی انجام شده است که نشان می دهد 90 درصد مردم از خدمات شرکت پست رضایت دارند که به نظر ما، 10 درصد نارضایتی نیز بالاست که امیدواریم در سال 96 وضعیت شرکت بهبود یابد.
مهری درباره برنامه های بین المللی شرکت ملی پست تصریح کرد:‌ درموضوع بین الملل در سال 95، توانستیم بعد از 12سال، عضو شورا راهبری اتحادیه جهانی پست شویم، در صورتی که  در دوره های قبل رای لازم را برای عضویت نداشتیم اما این دوره با کسب آرای لازم ،عضویت شورای راهبری اتحادیه جهانی پست را به دست آوردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
با سلام من که کارمند ش هستم نمی تواند مشکلم را حل کند چطوری 90درصد مردم را راضی هستند
اصلا 90 درصد مردم طرف حساب پست هستند؟
بهتر بود مي گفت 90 درصد مراجعين يا متقاضيان از خدمات پست راضيند.
نظر شما
آخرین اخبار
برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در لنده
درخشش دانش آموزان خراسان جنوبی در جشنواره پژوهشگران
آغاز ثبت سفارش ثبت سفارش برنج، جو و ذرت از فردا
آغاز توزیع علوفه و دان برای حیات وحش در برخی شهرستان‌های خراسان جنوبی
توزیع بیش از پنجاه و یک هزار تن نهاده‌های دامی درخراسان شمالی
حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره داوری درجه یک اسکیت کشور
صفحه نخست روزنامه‌های اصفهان (یازدهم آذرماه ۱۴۰۴)
مسابقات بین‌المللی اسکی؛ ناکامی ۲ نماینده ایران در مارپیچ کوچک
درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات جهانی کیوکوشین ماتسوشیما
۵ هزار نخ سیگار قاچاق در سملقان کشف شد
اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و شاهرود
بارش باران در غرب، شمال غرب و شمال کشور
فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (یازدهم آذر ۱۴۰۴)
معرفی ۲ رقم جدید نخود دیم پاییزه
گلایه شهروند خبرنگار شوط از وضعیت راه روستایی
نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۱۱ آذر
شکوه ایثار ، مراسمی برای مادران و همسران شهدای جاویدالاثر زنجان
کشف باند توزیع شیشه در فیروزکوه با شگرد پنهان‌سازی در لوازم آرایشی
پرداخت ۸.۵ میلیارد تومان تسهیلات به بافندگان مستقل زنجانی
کالابرگ الکترونیک؛ تضمین قیمت ثابت برای دهک‌های هدف
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
دانشگاه‌ها و مدارس فارس، فردا مجازی شد
برترین آثار عکاسی خیابانی ۲۰۲۵
پیگیری وضعیت سلامت آقای رضا امیرخانی از سوی رهبر انقلاب
اساتید دانشگاه یاسوج در فهرست دانشمندان یک درصد برتر جهان
پاسخ به پرسش‌های متداول طرح جدید بنزین
تردید‌ها درباره سلامتی ترامپ با انتشار‌ام‌آر‌آی وی
بازیکن دهدشتی برترین گلزن نیم فصل لیگ برتر امید‌های کشور
دشمن خطا کند هزینه سنگینی به او تحمیل می‌کنیم
تسلیت رهبر انقلاب به آقای سقاب اصفهانی
بازدید رئیس رسانه ملی از فدراسیون کشتی و دیدار با ملی پوشان
ادامه آموزش غیرحضوری دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران
شیوع آنفولانزا و غیر حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌های هرمزگان
ماجرای یک پیام!
اصلاح سهمیه سوخت و سوالات فراوان مردم
نارکو تروریسم؛ بهانه تازه واشینگتن برای فشار بر کاراکاس
بازیکن دهدشتی برترین گلزن نیم فصل لیگ برتر امید‌های کشور  (۴۴ نظر)
امروز؛ آخرین فرصت ثبت نام آزمون استخدامی سرایداران  (۱ نظر)
فرزندان مصدوم معاون رئیس جمهور به تهران منتقل شدند  (۱ نظر)
آتش‌افروز هیرکانی بازداشت شد  (۱ نظر)
غیر حضوری شدن مدارس ابتدایی چهار شهر و ۲۰ روستای استان مرکزی  (۱ نظر)
امیر حاتمی: آماده‌ایم پاسخ درهم شکننده‌ای به دشمن بدهیم  (۱ نظر)
با وجود تاخیر در تحویل خودروها؛ اقدام سایپا برای پیش‌فروش خودرو  (۱ نظر)
دشمن خطا کند هزینه سنگینی به او تحمیل می‌کنیم  (۱ نظر)
اقدام استرالیا علیه سپاه در جهت اهداف آمریکا و اسرائیل است  (۱ نظر)
بیانیه‌ ونزوئلا در محکومیت‌ آمریکا برای بستن حریم‌ هوایی  (۱ نظر)
خشک شدن ذخایر آبی اروپا  (۱ نظر)
پدافندهوایی ارتش همیشه در حالت آماده‌باش کامل است  (۱ نظر)
سرعت غیرمجاز، رکن اصلی تصادفات جاده‌ای  (۱ نظر)
جانباز سرافراز محمود باقری گزنی به همرزمان شهیدش پیوست  (۱ نظر)
فراهم شدن امکان ثبت نام سهام برای متولدین ۱۴۰۱ به بعد  (۱ نظر)