• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۴۳۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
اقتصادی
براساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را کسب کرد

­شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ، بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را در این حوزه به دست آورد و باز هم در بین خودروسازان داخلی صدرنشین شد

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را کسب کردبه گزارش خبرگزاری صداو سیما از ایکوپرس، این شرکت با کسب امتیاز ۷۶۲ در شاخص رضایت مشتریان برای نخستین بار در طی ارزیابی‌های شرکت بازرسی، توانسته در بین خودروسازان داخلی به چنین میزانی از رضایت مشتریان دست یابد، همچنین در بین خودروسازان داخلی و خارجی نیز برای نخستین بار جایگاه سوم را از آنِ خود کرده است.
مدیرعامل ایساکو در این خصوص گفت: طبق نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، امتیاز شاخص رضایت مشتریان شرکت ایران‌خودرو، طی چهار سال اخیر به صورت مستمر رشد داشته و در سه ماهه پایانی سال ۹۷، با ۱۹ امتیاز صعود نسبت به مدت مشابه به عدد ۷۶۲ رسیده و با کسب این امتیاز برای نخستین بار رکورد شاخص رضایت مشتریانِ حوزه خدمات پس از فروش را در بین شرکت‌های داخلی پشت سرگذاشته است.
سید رضا حسینی تشریح کرد: برای افزایش رضایت مشتریان در زمینه خدمات پس از فروش، به ازای هر یک امتیاز، باید تلاش بسیار زیادی صورت گیرد و ضمن عارضه‌یابی نقاط قابل بهبود، برنامه‌ریزی بسیار دقیق و اجرای صحیح آن از ملزومات امر است.
وی با اشاره به افزایش روزافزون محدودیت‌های حوزه خدمات پس از فروش در حاشیه گسترش دامنه تحریم‌ها افزود: ارتقاء سطح کیفیت خدمات در این شرایط بسیار دشوارتر از گذشته است و نیازمند تلاش چند برابری همکاران و مجموعه ایساکو است.
مدیرعامل ایساکو ادامه داد: در حال حاضر متوسط امتیاز رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش تمامی خودروسازان در سطح کشور عدد ۷۴۳ است و شرکت ایساکو با حدود ۲۰ امتیاز فاصله از حد میانگین و بهره‌مندی از فاکتور‌هایی همچون طرح پایش و ارتقا شبکه خدمات با بهره‌گیری از سامانه هوش تجاری (BI)، اجرای طرح عارضه‌یابی از نمایندگی‌های غیرممتاز با پذیرش بالا به منظور ارتقا ارائه خدمات، اجرای طرح پیگیری مشتریان (فالوآپ)، پایش و کاهش مدت زمان پذیرش تا ترخیص خودرو؛ نظارت، کنترل و ترخیص خودرو‌های متوقف در نمایندگی‌ها (بیش از سه روز) و توسعه نمایندگی‌های منتخب ارائه خدمات خاص و بهبود سطح دسترسی مشتریان به این نمایندگی‌ها، توانسته به صورت معناداری در حوزه مشتری‌مداری در بین خودروسازان کشور پیشرو باشد.
حسینی در پایان از عللی همچون پیگیری و عارضه‌یابی مراجعات تکراری خودرو‌ها به شبکه نمایندگی‌ها و کنترل کیفیت تعمیرات انجام شده در کسب این موفقیت یاد کرد و گفت: بهبود مستمر و افزایش رضایت مشتریان به صورت مداوم، اولین و مهم‌ترین هدف شرکت ایساکو است و امیدواریم با ارتقا کیفیت خدمات، به صورت روزافزون شاهد افزایش رضایت‌مندی مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
قطع گاز ویلاهای خالی از سکنه در مازندران
ثبت همایش یوزپلنگ ایرانی جاجرم در فهرست رویداد‌های گردشگری کشور
تصادف مرگبار در جاده آرو به نازمکان گچساران
یگان‌های نیروی زمینی با همه توان از مرز‌ها محافظت می‌کنند
تایید مجوز جذب دانشجو بین‌الملل برای ۱۵۶ موسسه
شتاب حرکت اقتصاد ایران از بانک‌محوری به بازار سرمایه
لزوم نگاه راهبردی به راهبردی و دانشی به تولید، صنایع تبدیلی و بازاریابی خرما
اعلام اسامی محرومان هفته دوازدهم لیگ یک فوتبال
«سرزمین من» و «ققنوس»، از رادیو فرهنگ
برگزاری نشست تخصصی ائمه جمعه شاخص و‌موثر اهل سنت آذربایجان غربی در ارومیه
برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های استان
ترکیب تیم فوتبال امید ایران برای بازی با روسیه
تیم فوتبال استقلال، حامی تالاب‌های ایران شد
اجرای روشنایی سه راهی روم محور قائن -بیرجند
آغاز شانزدهمین دوره مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب کشور در اشکذر
رونمایی از سامانه تغییرات دارایی صندوق‌های سرمایه‌گذاری
کشف محموله ۶ میلیارد ریالی پوشاک قاچاق در دلفان
خدمات رسانی گروه جهادی دامپزشکی استان به دامداران منطقه جلاله
افزایش برداشت ذرت علوفه‌ای در شهرستان کاشمر
رشد ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر به بیش از ۲۷۲۰ مگاوات
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
تیم ملی فوتبال ایران وارد شهر العین شد
۲۰ سرنشین در هواپیمای نظامی ترکیه حضور داشتند
جنگ بی صدا، کشف و شناسایی تعدادی از نفرات اصلی موسسه ایران آکادمیا در داخل و خارج از کشور
تیزپروازان نیروی هوایی با همه وجود به میدان آمدند
مقاومت در لبنان وارد مرحله بازدارندگی هوشمند شده است
اطلاعیه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی
جلسات فشرده مجلس برای بررسی عملکرد یکساله برنامه هفتم
گیجگاه ۱۴۰۴/۰۸/۲۰
زبان معیار ۱۴۰۴/۰۸/۲۰
بهبودی ۵ تا ۱۵ درصدی بارش‌ها با بارورسازی ابر‌ها
آغاز رأی گیری سراسری ششمین انتخابات پارلمانی در عراق
رشد ۸ درصدی برای نجات اقتصاد ضروری است
دلجویی رئیس‌جمهور از خانواده مرحوم احمد بالدی
شبکه ضدامنیتی آمریکایی اسرائیلی، متلاشی شد
لایحه حذف معافیت‌های مالیاتی تقدیم مجلس می‌شود
فروش فوق‌العاده ۲ محصول سایپا از فردا  (۱ نظر)
شهادت ستوان یکم ولی زاده، مدافع نظم و امنیت در رامشیر  (۱ نظر)
تیزپروازان نیروی هوایی با همه وجود به میدان آمدند  (۱ نظر)
اهواز آلوده‌ترین شهر کشور  (۱ نظر)
اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های مدل ۹۴ به بالا در خوزستان  (۱ نظر)
ماجرای دنباله دار پرستار قاتل نوزادان در انگلیس  (۱ نظر)
پایداری هوا و انباشت آلاینده‌ها در اصفهان تا پایان هفته  (۱ نظر)
اعتراف صریح ترامپ، اثبات جنایت آمریکا در همه محاکم  (۱ نظر)
درگذشت مادر شهیدان متحدی در بسطام  (۱ نظر)
اجرای پویش سلامت علوی طرح شهید رئیسی در بروجرد  (۱ نظر)
آلودگی هوا عامل مرگ بیش از یکهزار و ۶۰۰ نفر در خوزستان  (۱ نظر)
بررسی پیشرفت طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر‌های جدید پرند، فولادشهر و بینالود  (۱ نظر)
اینترنتی شدن ثبت‌نام کارت سوخت المثنی  (۱ نظر)
حدود ۴۰ درصد جمعیت کشور در معرض دیابت قرار دارند  (۱ نظر)
مادورو به آمریکا اولتیماتوم داد  (۱ نظر)