• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۷۵۱۴۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
ورزشی » فوتبال و فوتسال
اخراج از هتل

بازیکنان نود ارومیه را از هتل بیرون کردند!

بازیکنان تیم دسته اولی نود ارومیه توسط مدیرعامل این باشگاه از هتل محل اقامت خود بیرون رانده شدند!

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سید مهدی اسلامی دروازه بان تیم نود ارومیه در گفتگوی تلفنی با برنامه گل طلایی رادیو جوان، با اشاره به استعفای بیات‌لو سرمربی این تیم اظهار کرد: بیات‌لو برای تیم نود ارومیه خود را فدا کرد تا بازیکنان به حقوقشان برسند.
وی درباره دریافتی بازیکنان این تیم گفت: ما تاکنون ۳۲ درصد دریافتی داشته ایم.
اسلامی درباره ماجرای تخلیه کردن هتل تاکید کرد: دیشب مسئول هتل به ما اطلاع داد که آقای بهاری - مدیرعامل باشگاه به ما دستور داده است که شما هتل را تخلیه کنید.
اما یحیی بهاری مدیر عامل تیم فوتبال نود ارومیه در گفت و گو با برنامه رادیویی گل طلایی به استعفای بیات‌لو سرمربی این تیم اشاره کرد و گفت: پس از استعفای سرمربی توسط کمک‌مربی این تیم در برابر تیم تراکتور آماده شدیم؛ پس از این بازی، بازیکنانمان اعتصاب کردند و ما نیز به آنان قول دادیم که از شنبه به پرداختی ها رسیدگی می‌کنیم و از بازیکنان خواستیم باتوجه به نزدیکی مسابقات روی تمریناتشان تمرکز کنند.
وی ادامه داد: یکی از دلایل اعتصاب بازیکنان در خصوص بازگشت بیات‌لو بود و ما به آنان قول بازگشت ایشان را دادیم چرا که دلایل استعفای ایشان رسیدگی به حق و حقوق بازیکنان بود.
بهاری دلیل دیگر اعتصاب بازیکنان را مسائل مالی برشمرد و افزود: در خصوص مسائل مالی نیز مقرر کردیم که روز شنبه به این موضوع نیز رسیدگی می‌شود بنابر این از ۵ شنبه مقرر کردیم که بازیکنان سر تمرینات حاضر شوند اما این امر محقق نشد.
بهاری به اعتراض بازیکنان غیر بومی این تیم اشاره کرد و گفت: روز پنجشنبه نیم ساعت قبل تمرین بازیکنان غیربومی اعلام کردند که در تمرین حاضر نمی شوند و مدیریت باشگاه هم اعلام کرد که ۳ نفر از بازیکنان سر تمرین حاضر نشوند تا بعد از بازی با تیم سیرجان وضع آنان تعیین شود. این تصمیم به عهده باشگاه است و سایرین نباید در این تصمیم دخالت کنند.
مدیر عامل تیم فوتبال نود ارومیه تصریح کرد: تا کنون ۴۵ درصد از مبلغ را پرداخت کردیم این در حالی‌ است که سایر تیم ها نصف این مبلغ را هم پرداخت نکردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
سلام.
نظر شما
آخرین اخبار
واژگونی مینی‌بوس در جاده قرچک - ری؛۶ نفر مصدوم شدند
بازدید وزیر بهداشت از روند ساخت بیمارستان تخصصی سوختگی و ترومای باب‌الحوائج
صدور هشدار زرد هواشناسی برای تهران
بسته خبر‌های کوتاه چهارمحال و بختیاری در یک نگاه
برگزاری جشنواره فرهنگی،ورزشی جودو در همدان
مروری بر خبرهای ورزشی بیست و یکم خردادماه استان قزوین
۱۲ هزار کیلومتر پروژه حمل‌ونقلی در کشور در دست اجراست
مجموعه خبری علم و فناوری چهارمحال و بختیاری
تشخیص تومور‌های مغزی در ۱۲ دقیقه با فناوری هوش مصنوعی
هلند سوءاستفاده تجاری از کودکان در شبکه‌های اجتماعی را جرم‌انگاری می‌کند
مهار آتش سوزی و نجات ساکنان ۲۰ واحد مسکونی در مشهد
انتقال بیش از ۴۰۰ زندانی افغان از ایران به افغانستان
مطالبات مردم در بسته صدای شما ۲۱ خرداد ۱۴۰۵
دعوت فرنگی‌کاران خوزستان به اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان
جریان زندگی و فرهنگ در پنجشنبه بازار آق قلا
موافقت قطعی با پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی «علوم و مهندسی باغبانی» در دانشگاه بیرجند
اضافه وزن و چاقی در یزد به مرحله هشدار رسیده است
تأکید ایمیدرو بر صنعتی‌سازی تولید عناصر نادر خاکی
اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی قرچک اختصاص یافت
پژوهشگاه ارتباطات؛ محور توسعه هوش مصنوعی، فناوری‌های کوانتوم و اقتصاد دیجیتال
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
برنامه کامل بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ از افتتاحیه تا فینال
زمان دریافت کارت آزمون‌های سمپاد و نمونه دولتی اعلام شد
ودیعه مسکن باید در فصل اجاره و تا پایان مرداد پرداخت شود
قطعنامه ۲۲۳۱ منقضی شده است
سپاه: حمله به پایگاه الازرق اردن با موفقیت انجام شد
لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۶، روبه‌روی ایران؛ برزیل و طلسم ۱۴ مسابقه
واریز مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)
سپاه: حمله به آمریکایی‌ها در کویت و بحرین انجام شد
انتصاب هیئت‌مدیره مرکزخدمات‌ حوزه‌های علمیه باحکم رهبری
لیگ ملت‌های والیبال ؛ نتایج روز نخست، برنامه دومین روز
قرارگاه خاتم: ارتش و سپاه به پایگاه‌های آمریکا حمله کردند
رئیس کل دادگستری هرمزگان: قاچاق نباید بهانه معطلی مردم در جایگاه سوخت شود
وقوع چند انفجار در مناطقی از هرمزگان، ۲۰ خرداد۱۴۰۵
ایران: به قطعنامه شورای حکام پاسخ می‌دهیم
سرریز شدن آب ۲۹ سد در آذربایجان شرقی
توقیف بخش دیگری از اموال علی کریمی به نفع مردم  (۱ نظر)
سقوط بالگرد نظامی آمریکا در تنگه هرمز  (۱ نظر)
دشمن پس از عملیات نصر برای توقف آتش به ایران التماس کرد  (۱ نظر)
ایران‌چک جدید ۱۰۰ هزار تومانی به یاد شهدای میناب  (۱ نظر)
به‌زودی صدور رأی پرونده گلباران با ۷ هزار شاکی در دزفول  (۱ نظر)
تصویب قطعنامه ضدایرانی در آژانس اتمی با تلاش غرب  (۱ نظر)
حجم آب دریاچه ارومیه ۱۸ برابر افزایش یافت  (۱ نظر)
تهدید زیرساخت‌های حیاتی، نشانه استیصال دشمن است  (۱ نظر)
آب‌رسانی سیریک در کم‌تر از ۱۲ ساعت پایدار شد  (۱ نظر)
فرمانده قرارگاه خاتم: به هر تهدیدی پاسخی دردناک می‌دهیم  (۱ نظر)