پخش زنده
امروز: -
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام بستری شدن ۳۰ بیماری جدید مبتلا به کرونا در قم، گفت: در حال حاضر آمار بیماران بستری شده، مرتبط با کرونا تا ۱۵۰ نفر افزایش یافته است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، دکتر محمد رضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به پذیرش ۳۴ نفر در شبانه روز گذشته به اورژانس مراکز درمانی، گفت: از این افراد مراجعه کننده ۳۰ تن در بخشهای بیمارستانی بستری شده اند.