پخش زنده
امروز: -
تیم والیبال سایپا در لیگ برتر امسال با سرمربیگری مریم هاشمی حاضر میشود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ مریم هاشمی امروز با حضور در دفتر باشگاه برای دومین سال متوالی قرارداد همکاری خود را با سایپا بطور رسمی امضاء کرد و هدایت تیم والیبال بانوان بزرگسال سایپا را عهده دار شد.