• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۷۵۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
خوزستان » اجتماعی
خوزستان؛

قصابان ایذه ای در انتظار بازگشائی کشتارگاه دام

فرماندار ایذه گفت: کشتارگاه این شهرستان حدود یک ماه است بدون هماهنگی با فرمانداری بسته شده و سبب نگرانی قصابان شهرستان شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، حسین لامی‌زاده افزود: شهرداری ایذه بدون اطلاع فرماندار و دادستان کشتارگاه را پلمب کرد در صورتیکه اگر از قبل اطلاع می‌داد مسایل و مشکلات کشتارگاه قبل از پلمب برطرف می‌شد.تعطیلی کشتارگاه ایذه و اعتراض ادامه‌دار قصابان

وی با بیان اینکه این کار عواقب خاص خود را در پی داشت ادامه داد: باید قبل از انجام هرکاری موارد را با فرمانداری شهرستان در میان گذاشت، البته شهردار ایذه پذیرفت که قبل از اقدام برای پلمپ کشتارگاه می‌بایست با فرمانداری هماهنگی می‌کرد، اما اینکار را انجام نداد.

فرماندار ایذه افزود: کمبود‌های بهداشتی باید در کشتارگاه ایذه برطرف شود و پس از رفع نواقص اجازه بازگشایی داده شود، اما دامپزشکی با وجود دستور دادستان مبنی بر بازگشایی کشتارگاه در این روند مانع تراشی می‌کند.

شهردار ایذه درباره آخرین وضعیت کشتارگاه دام گفت: شهرداری موافقت خود را با بهسازی کشتارگاه به شورای شهر اعلام کرده است و شورا نیز آن را مصوب و به فرمانداری ارسال کرد، اما هنوز پاسخی دریافت نشده‌است.

بیشتر بخوانید:کشتار دام در کشتارگاه‌ها با نظارت دامپزشکی

غلامحسین اسدی افزود: برای هرگونه هزینه‌کرد بخش خصوصی در این کشتارگاه یا هر فضای دیگر باید مصوبه شورای شهر و کمیته تطبیق موجود باشد و بدون طی شدن این روند امکان این کار وجود ندارد.

یونس قریشوندی افزود: بیش از ۱۰۰ قصاب، سلاخ، راننده و دامدار به واسطه کشتارگاه ایذه فعالیت داشتند که با تعطیلی آن رزق و روزی خود را از دست داده اند.
 
قریشوندی گفت: یک ماه است که قصابی‌های ایذه تعطیل هستند و علاوه بر ضرر و زیان به متصدیان قصابی، مردم نیز گوشت باکیفیت و بهداشتی در دسترس ندارند.

گفتنی است کشتارگاه دام ایذه ۹ خرداد به دلیل آنچه افتتاح کشتارگاه صنعتی باغملک عنوان شد پلمب گردید و از قصابان خواسته شد برای کشتار دام خود عازم باغملک شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
رونمایی از دیوان دُرّ بی‌نظیر حقیر خویی
تولید چمبر‌های تست دما و رطوبت در یک شرکت دانش‌بنیان
جایگاه شورای عالی فضای مجازی حفظ شود
حضور شکوهمند مردم شهرستان ری در صدوسومین قرار شبانه
افشای «تروریسم غذایی» توسط ایران در نامه به فائو
پیشرفت در ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه
رونمایی از کتاب رویان، جامعه و فرهنگ در شاهرود
محور مقاومت آماده پاسخگویی قاطع به دشمن است
بررسی وضع منطقه و تحولات دیپلماتیک با میانجیگری پاکستان
بیانیه شورای تبلیغات اسلامی به مناسبت سالگرد جنگ ۱۲ روزه
جنگ امروز، جنگ اراده‌ها و تاب‌آوری ملت‌ها است
۲ نشان طلای مسابقات کشتی فارس بر گردن ورزشکاران آباده‌ای
پاسخ ایران به حملات آتی «نامتناسب» خواهد بود / تنگه هرمز به طور کامل بسته شد
امام جمعه پلدشت: قرارگاه اقتصادی راه‌اندازی شود
پاسخ‌های قاطع نیرو‌های مسلح عامل توقف جنگ‌طلبی‌های دشمن
تاب‌آوری اجتماعی و اتحاد دولت و ملت، سد مستحکم برابر توطئه‌های دشمن
شبکه ورزش با «روی تور» و «جام جهانی ۲۰۲۶» به استقبال داغ‌ترین رویداد‌های ورزشی می‌رود
۱۰ مصدوم در آتش‌سوزی در مرکز توانبخشی امید شهرستان مسجدسلیمان
توقیف اموال ۱۹ عنصر وطن فروش در کردستان
تبعیت از ولایت فقیه، زمینه ساز عزت و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
سرلشکر رضایی: واشنگتن تصمیم نهایی را بگیرد
لیگ ملت‌های والیبال ؛ نتایج روز نخست، برنامه دومین روز
سلمان هراتی؛ شاعر ماندگار انقلاب
سپاه: یک جنگنده F16 متواری و به دو نفتکش متخلف حمله شد
والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۶؛ نتایج روز دوم، برنامه سومین روز
کلاهبرداری ۳۵۰ میلیاردی با تأسیس شرکت صوری در یزد
شروع سوخت گیری با کارت بانکی از تیر امسال
سپاه پاسداران: دست بر ماشه آماده پاسخگویی هستیم
حفظ عزت و تأمین آسایش بازنشستگان، تعهدی انکارناپذیر برای دولت است
انهدام محل استقرار جنگنده های F35، F15، F16 آمریکایی
هجوم سنگین سپاه به پایگاه‌های آمریکا در منطقه
والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۶؛ ایران امشب به مصاف نایب قهرمان جهان می‌رود
آمریکایی‌ها در محاصره ایران ناکام مانده‌اند
بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی بازنشستگان در اولویت استان قرار دارد
«برای ماجراجویی دنبال خرس برو» و «خانواده اجاره‌ای»، از قاب تلویزیون
کتاب زندگینامه شهید امیر سپهبد موسوی رونمایی می‌شود  (۲ نظر)
ودیعه مسکن باید در فصل اجاره و تا پایان مرداد پرداخت شود  (۱ نظر)
سرلشکر رضایی: واشنگتن تصمیم نهایی را بگیرد  (۱ نظر)
سپاه: حمله به پایگاه الازرق اردن با موفقیت انجام شد  (۱ نظر)
قرارگاه خاتم: ارتش و سپاه به پایگاه‌های آمریکا حمله کردند  (۱ نظر)
حملات پهپادی ارتش به پایگاه‌های آمریکا در منطقه  (۱ نظر)
حجم آب دریاچه ارومیه ۱۸ برابر افزایش یافت  (۱ نظر)
فرمانده قرارگاه خاتم: به هر تهدیدی پاسخی دردناک می‌دهیم  (۱ نظر)
به‌زودی صدور رأی پرونده گلباران با ۷ هزار شاکی در دزفول  (۱ نظر)
تهدید زیرساخت‌های حیاتی، نشانه استیصال دشمن است  (۱ نظر)
تصویب قطعنامه ضدایرانی در آژانس اتمی با تلاش غرب  (۱ نظر)
ایران‌چک جدید ۱۰۰ هزار تومانی به یاد شهدای میناب  (۱ نظر)
آب‌رسانی سیریک در کم‌تر از ۱۲ ساعت پایدار شد  (۱ نظر)
حمله پهپادی به مواضع گروه های تجزیه طلب در اربیل عراق  (۱ نظر)
کشف محموله بزرگ ۱۰۰ تنی انبه قاچاق در ایست و بازرسی مرصاد  (۱ نظر)