پخش زنده
امروز: -
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد: کسانی که اراضی آنان در خارج از محدوده شهری است، تا پایان دی ماه مهلت دارند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، یادگاری در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد درباره مشکلات منطقه پردیسان گفت: بخشی از بلوار آزادگان و محله پردیسان سمت چپ به سمت فرودگاه در محدودیه قائمیه و سمت راست از کوچه ۶۳ به بعد خارج از محدوده و به عبارتی در حریم واقع شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه اراضی خارج از حریم قابلیت کاربری مسکونی را ندارند، تلاش میکنیم این اراضی به محدوده قانونی الحاق شده تا مشکل این افراد حل شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: افرادی که اراضی را تصرف کرده و ساخت و ساز انجام داده اند و برخی از آنان قولنامه رسمی دارند، تا آخر دی ماه فرصت دارند در سامانه سمن به آدرس saman.mrud.ir ثبت نام کنند تا بتوانیم مشکل آنان را با راهکار قانونی در قالب طرح نهضت مسکن حل کنیم.
یادگاری ادامه داد: این اراضی از ابتدا تاکنون موات شده و اینکه گفته میشود در سال ۱۳۸۳ به موات و خارج از حریم شده است، واقعیت ندارد.
وی خاطرنشان ساخت: متاسفانه برخی افراد اقدام به هنجارشکنی کرده و نخاله ساختمانی را در این منطقه تخلیه کرده و برای مردم مشکل میسازند که شهرداری باید با این افراد برخورد کنند و ما نیز پیگیری خواهیم کرد.