• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۳۳۲۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
مازندران » علمی و فرهنگی

بستری ۲۸۵بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران

۲۸۵بیمار کرونایی، اکنون در بیمارستان‌های استان مازندران بستری هستند.

بستری ۲۸۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندرانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، ۵۴بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند که به این ترتیب تعداد بیماران بستری کرونایی در استان مازندران به ۲۸۵نفر رسید.

همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۵۶بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۶۴بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.

در شبانه روز گذشته موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ثبت نشده است.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بستری ۴۸بیمار کرونایی در آی سی یو
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۴۷بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و در این مدت ۴۵نفر ترخیص شدند.

دکتر موسوی افزود: ۴۸بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های مازندران بستری هستند.

او با اشاره به اینکه هیچ فوتی کرونایی امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت نشد، گفت: اکنون ۲۲۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و تزریق واکسن تاکید کرد.

دانشگاه علوم پزشکی بابل: بستری ۱۶بیمار کرونایی در آی سی یو
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۷بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۱بیمار نیز در این مدت با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

دکتر سیدناصر عمادی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۶۱نفر اعلام کرد و افزود: ۱۶بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

او گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

یادآور می‌شوم حدود ۵میلیون و ۵۵۰هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در مناطق زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل تزریق شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
واژگونی مینی‌بوس در جاده قرچک - ری؛۶ نفر مصدوم شدند
بازدید وزیر بهداشت از روند ساخت بیمارستان تخصصی سوختگی و ترومای باب‌الحوائج
صدور هشدار زرد هواشناسی برای تهران
بسته خبر‌های کوتاه چهارمحال و بختیاری در یک نگاه
برگزاری جشنواره فرهنگی،ورزشی جودو در همدان
مروری بر خبرهای ورزشی بیست و یکم خردادماه استان قزوین
۱۲ هزار کیلومتر پروژه حمل‌ونقلی در کشور در دست اجراست
مجموعه خبری علم و فناوری چهارمحال و بختیاری
تشخیص تومور‌های مغزی در ۱۲ دقیقه با فناوری هوش مصنوعی
هلند سوءاستفاده تجاری از کودکان در شبکه‌های اجتماعی را جرم‌انگاری می‌کند
مهار آتش سوزی و نجات ساکنان ۲۰ واحد مسکونی در مشهد
انتقال بیش از ۴۰۰ زندانی افغان از ایران به افغانستان
مطالبات مردم در بسته صدای شما ۲۱ خرداد ۱۴۰۵
دعوت فرنگی‌کاران خوزستان به اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان
جریان زندگی و فرهنگ در پنجشنبه بازار آق قلا
موافقت قطعی با پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی «علوم و مهندسی باغبانی» در دانشگاه بیرجند
اضافه وزن و چاقی در یزد به مرحله هشدار رسیده است
تأکید ایمیدرو بر صنعتی‌سازی تولید عناصر نادر خاکی
اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی قرچک اختصاص یافت
پژوهشگاه ارتباطات؛ محور توسعه هوش مصنوعی، فناوری‌های کوانتوم و اقتصاد دیجیتال
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
برنامه کامل بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ از افتتاحیه تا فینال
زمان دریافت کارت آزمون‌های سمپاد و نمونه دولتی اعلام شد
ودیعه مسکن باید در فصل اجاره و تا پایان مرداد پرداخت شود
قطعنامه ۲۲۳۱ منقضی شده است
سپاه: حمله به پایگاه الازرق اردن با موفقیت انجام شد
لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۶، روبه‌روی ایران؛ برزیل و طلسم ۱۴ مسابقه
واریز مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)
سپاه: حمله به آمریکایی‌ها در کویت و بحرین انجام شد
انتصاب هیئت‌مدیره مرکزخدمات‌ حوزه‌های علمیه باحکم رهبری
لیگ ملت‌های والیبال ؛ نتایج روز نخست، برنامه دومین روز
قرارگاه خاتم: ارتش و سپاه به پایگاه‌های آمریکا حمله کردند
رئیس کل دادگستری هرمزگان: قاچاق نباید بهانه معطلی مردم در جایگاه سوخت شود
وقوع چند انفجار در مناطقی از هرمزگان، ۲۰ خرداد۱۴۰۵
ایران: به قطعنامه شورای حکام پاسخ می‌دهیم
سرریز شدن آب ۲۹ سد در آذربایجان شرقی
توقیف بخش دیگری از اموال علی کریمی به نفع مردم  (۱ نظر)
سقوط بالگرد نظامی آمریکا در تنگه هرمز  (۱ نظر)
دشمن پس از عملیات نصر برای توقف آتش به ایران التماس کرد  (۱ نظر)
ایران‌چک جدید ۱۰۰ هزار تومانی به یاد شهدای میناب  (۱ نظر)
به‌زودی صدور رأی پرونده گلباران با ۷ هزار شاکی در دزفول  (۱ نظر)
تصویب قطعنامه ضدایرانی در آژانس اتمی با تلاش غرب  (۱ نظر)
حجم آب دریاچه ارومیه ۱۸ برابر افزایش یافت  (۱ نظر)
تهدید زیرساخت‌های حیاتی، نشانه استیصال دشمن است  (۱ نظر)
آب‌رسانی سیریک در کم‌تر از ۱۲ ساعت پایدار شد  (۱ نظر)
فرمانده قرارگاه خاتم: به هر تهدیدی پاسخی دردناک می‌دهیم  (۱ نظر)