پخش زنده
امروز: -
دو پینگپنگباز مهابادی با عقد قرارداد به تیمهای لیگ برتری پیوستند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، براساس اعلام اداره ورزش و جوانان مهاباد، الینا رحیمی پینگپنگباز ملیپوش مهابادی با عقد قراردادی به تیم لیگ برتری شهرداری شهر بابک پیوست. 
همچنین میلاد فتحالهی دیگر پینگپنگباز مهابادی نیز با تیم لیگ برتری مقاومت تبريز که امسال در لیگ برتر بزرگسالان کشور حضور دارد قرارداد امضا کرد.