پخش زنده
امروز: -
رئیس پایگاه انتقال خون فومن از افزایش ۸ درصدی اهدا خون در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ محمد یوسفی گفت: مردم خیر و نیکوکار فومن از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ واحد خون به این پایگاه اهدا کرده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸ درصد بیشتر است.
وی با اشاره به نیاز مبرم به همه گروههای خونی به ویژه گروههای خونی منفی ، افزود : بیش از صد بیمار تالاسمی در شهرستان فومن زندگی میکنند که خون مورد نیاز آنها از این پایگاه تامین میشود.