امروز: 07 بهمن 1400 -
وزارت کشور سامانه ای راه اندازی کرده تا اتباع افغانستانی برای شرکت در طرح بازشماری دارای رسید سرشماری به راحتی نوبت بگیرند.
تاریخ : ۱۴۰۰/۱۰/۲۲- ۱۸:۵۶
برای ثبت نام کلیک کنید

نوبت گیرندگان محترم توجه فرمایید:

 این نوبت دهی صرفا برای اتباع افغانستانی صورت می گیرد که در سالهای 95 تا 98 در طرح سرشماری ثبت نام شده اند و دارای رسید سرشماری و یا برگه حمایت تحصیلی بوده و سابقه آنان در سامانه ضبط است. لازم به ذکر است احراز ثبت سابقه در سامانه از طریق تطبیق اثر انگشت انجام می شود.

غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۹
ه.ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۰:۰۴
0
0
با سلام در وضعیت کنونی که وضعیت اشتغال و در امد خانواده ها مناسب نسیت نظارت و کنترل مهاجرین غیر قانونی یکی از راهکارهای مهم جهت بهبود درامد خانواده ها کاهش نرخ بیکاری است .لطفا به گوش مسئولین برسانید .
Shams
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۴/۰۰ - ۰۴:۰۷
0
0
سلام من سال ۹۶ سرشماری شرکت کردم اما اون برگه رو گم کردم
از دفتر کفالت تهرانسر گرفتم کسی میتونه راهنمایی کنه چکار کنم ؟
حفیظ الله کامل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۶/۰۰ - ۰۵:۰۸
0
0
من در سال98سر شماری شدم و با ضمانت صاحب کار آیا قابل اجرا میباشد
سیدمهدی توانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۱:۰۶
0
0
جمشید
|
United States of America
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۴:۰۰
0
0
سلام منم رسید سر شماری ام را گم کرده ام چکار کنم راهنمایی کنید لطفا
شریف خان حیدری
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱/۰۰/۰۰ - ۰۲:۰۰
0
0
میخوام ثبت نام کنم
سیف الرحمن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۰:۰۵
0
0
من قبلا ثبت نام نکردم میخوام ثبت نام کنم به کجا باید مراجعه کنم؟
عبدالولی صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۴:۰۴
0
0
من دانشجوع ارشد هستم در تهران، اتباع افغانستان شماره دانشجوی و شماره گذرنامه و کد ملی دانشجوی دارم میتوانم ثبت نام کنم
ناشناس
|
Romania
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۰:۰۷
0
0
منم میخواستم ثبت نام کنم اما بلد نیستم
نورمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۵:۰۸
0
0
آخر این ماجرا چيست؟ برای چندمین باری هست که مراجعه میکنیم
حفیظ امام علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۰:۰۷
0
0
سلام خسته نباشید من برگه سر شماری دارم باید چیکار کنم میشه راهنمایم کنید ممنون میشم
نبی رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۹/۰۰ - ۰۵:۰۹
0
0
سلام سرشماری گرفته بودم آلان گم کردم
عبدالوکیل رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۳:۰۱
0
0
با سلام خدمت شما عرض دارم‌ کسی که اقامت‌ ۱۸سال داشته والان کنسل شد چی کار کنند وبا خانواده از سال ۵۸ استند،تشکر
غلام سخی سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۵:۰۰
0
0
باسلام من سال 96برگ نوبت دهی گرفتم بعدبعلت نداشتن مدارک ردمرزشدم الان اومدم قانونی میشه ثبت نام کنم لطفاجواب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۱:۰۹
1
0
سلام‌سرشماری‌داریم‌‌چگونه‌پاسپورت‌بگیریم
سیدرضا نقوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۳:۰۷
0
0
سلام من سال ۹۸ ثبت نام گردم باقر شهر اسم سید رضا نقوی مو تولد ۱۳ ۶ ۱۳۷۷ متولد ایران هستم شماره همراه 09028481689
ناشناس
|
France
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۳:۰۹
0
0
سلام‌اگه‌برگه‌رو‌گم‌کردین‌برین‌همون‌دفتر‌کفالت کی‌برگه‌رو‌گرفتین‌اسم وفامیلتون‌میگن‌بعد‌اثر‌انگشت میخواد‌من‌همین‌کارو‌کردم‌پیدا‌شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۴:۰۶
0
0
سلام من برگه سرشماری دارم الان چی کار کنم
امان
|
Germany
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۵:۰۰
0
0
سلام من درسال ۹۶ سرشماری شدم اما برگه ام را گم کردم انترنیتی ثبت نام کردم کد اختصاصی میخواد چه کار کنم
لطف الرحمن نجرابی
|
United States of America
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۵:۰۳
0
0
سلام من هیچ سرشماری نشدم ایاامکان دارد که ثبت نام کنم یانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۲:۰۱
0
0
سلام من کد گرفتم اما دوباره افغانستان رفتم چی کار کنم
عزت الله محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۶/۰۰ - ۰۵:۰۹
0
0
کجا باید مراجع کنم
احمد رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۷/۰۰ - ۰۳:۰۳
0
0
من ثبت نام نکردم میشه آلان ثبت نام کنم یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۳:۰۳
0
0
سلام‌من‌برگه‌حیما‌یت‌تحصیلی‌دارم‌‌اماه‌سالی‌۱۴۰۰‌گیرفتم‌‌دوخترم‌کد‌اختیصاصی‌داره‌خودم‌ندارم‌‌رفتم‌َشهری‌ری‌ندادن‌باید‌چیکار‌کنم‌‌لطفن‌جواب‌بیدید
حبیب‌الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۲:۰۷
0
0
منبرگه‌‌‌حیمایت‌تحصیلی‌دارم‌‌از‌سالی‌۱۴۰۰‌‌کود‌اختیصاصی‌ندارم‌ثبتی‌نام‌نهکردن‌چراه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۳:۰۹
0
0
سلام من سریال گم کردم باید چیکنم سر شماری شدم ولی شماره گم کردم
ذبیح الله قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۲:۰۰
0
0
سلام من برگه سرشماری ندارم میخوام ثبت نام کنم. میشه راهنمایی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۹/۰۰ - ۰۲:۰۶
0
0
سلام من برگه تحصیلی دارم والا دوبار رفتم دفتر کفالت میگن اینا قبول نیست چرا اینجوری میکنید ما دانش آموز دارم میگه اینا سرشماری نمیشه
عبیدالله سلامی
|
United States of America
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۳:۰۹
0
0
114000680
غلام اسحاق
|
Japan
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۵:۰۳
0
0
سلام خسته نباشید من شماره سرشماری گم کردم الان باید چی کار کنم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۴:۰۷
0
0
سلام من نتونستم سر وقت به دفتر کفالت مراجعه کنم
چگونه دوباره نوبت بگیرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۳:۰۹
0
0
سلام من دانش آموزم برگه تحصیلی دارم با شماره اختصاصی دارم ولی شماره ی اختصاصی به پدر و مادرم ندادن باید چی کار کنم
لطفا راهنمایی کنید
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۵:۰۴
0
0
سلام من دانشجو هستم بچهام هم در مدرسه هستن میتوانم ثبت نام کنم یا نه میشه یک معلومات بیدهد
فضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۵:۰۱
0
0
من خودم با دوتا پسرم دارای کارت آمایش هستم ولی متاسفانه خانومم کار ندارد برگه سرشماری دارد از دفتر کفالت آیا میشود ثبت نام کرد یا خیر با تشکر
محمد یاسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۹/۰۰ - ۰۴:۰۸
0
0
سلام
ما همراه خانواده سال 96 ه صورت قانونی با ویزا آمدیم و در هیچ کدام از سر شماری ها ثبت نام نکردیم و فرزند مدرسه ای هم نداشتیم که برگه تحصیلی دریافت کنیم آیا ما هم میتوانیم در این باز شماری شرکت کنیم و اگر نمیتوانیم باید به کجا مراجعه کنیم ممنون میشم پاسخ بدهید
ثریا صافی
|
United States of America
|
۱/۰۶/۰۰ - ۰۵:۰۴
0
0
سلام
ثریا صافی هستم سال 1397 همراه با برادرم غیر قانونی ایران آمدیم سال1398 مادرم ویزا گرفتند ایران آمدند
تقریبا 4سال می‌شود که هیچ مدرکی دریافت نکردیم آیا ممکنه ما هم شامل این باز شماری ها شویم ؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۱/۰۷/۰۰ - ۰۱:۰۶
0
0
چی فایده داره بلا خره مدرک کیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۳:۰۵
0
0
سلام من برگه سرشماری دارم ولی هنوز ثبت نام نکردم میگن سایت بسته شده ایاباز هم سایت باز میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۳:۰۶
0
0
سلام من برگه سال 91دارم میشه ثبت نام کنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha: