امروز: 06 خرداد 1401 -
وزارت کشور سامانه ای راه اندازی کرده تا اتباع افغانستانی برای شرکت در طرح بازشماری دارای رسید سرشماری به راحتی نوبت بگیرند.
تاریخ : ۱۴۰۰/۱۰/۲۲- ۱۸:۵۶
برای ثبت نام کلیک کنید

نوبت گیرندگان محترم توجه فرمایید:

 این نوبت دهی صرفا برای اتباع افغانستانی صورت می گیرد که در سالهای 95 تا 98 در طرح سرشماری ثبت نام شده اند و دارای رسید سرشماری و یا برگه حمایت تحصیلی بوده و سابقه آنان در سامانه ضبط است. لازم به ذکر است احراز ثبت سابقه در سامانه از طریق تطبیق اثر انگشت انجام می شود.

غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۵۸
انتشار یافته: ۲۱۷
ه.ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۰:۰۴
0
0
با سلام در وضعیت کنونی که وضعیت اشتغال و در امد خانواده ها مناسب نسیت نظارت و کنترل مهاجرین غیر قانونی یکی از راهکارهای مهم جهت بهبود درامد خانواده ها کاهش نرخ بیکاری است .لطفا به گوش مسئولین برسانید .
Shams
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۴/۰۰ - ۰۴:۰۷
0
1
سلام من سال ۹۶ سرشماری شرکت کردم اما اون برگه رو گم کردم
از دفتر کفالت تهرانسر گرفتم کسی میتونه راهنمایی کنه چکار کنم ؟
حفیظ الله کامل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۶/۰۰ - ۰۵:۰۸
1
1
من در سال98سر شماری شدم و با ضمانت صاحب کار آیا قابل اجرا میباشد
سیدمهدی توانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۱:۰۶
0
0
جمشید
|
United States of America
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۴:۰۰
0
0
سلام منم رسید سر شماری ام را گم کرده ام چکار کنم راهنمایی کنید لطفا
شریف خان حیدری
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱/۰۰/۰۰ - ۰۲:۰۰
0
0
میخوام ثبت نام کنم
سیف الرحمن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۰:۰۵
0
0
من قبلا ثبت نام نکردم میخوام ثبت نام کنم به کجا باید مراجعه کنم؟
عبدالولی صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۴:۰۴
0
0
من دانشجوع ارشد هستم در تهران، اتباع افغانستان شماره دانشجوی و شماره گذرنامه و کد ملی دانشجوی دارم میتوانم ثبت نام کنم
ناشناس
|
Romania
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۰:۰۷
0
0
منم میخواستم ثبت نام کنم اما بلد نیستم
نورمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۵:۰۸
0
0
آخر این ماجرا چيست؟ برای چندمین باری هست که مراجعه میکنیم
حفیظ امام علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۰:۰۷
0
0
سلام خسته نباشید من برگه سر شماری دارم باید چیکار کنم میشه راهنمایم کنید ممنون میشم
نبی رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۹/۰۰ - ۰۵:۰۹
0
0
سلام سرشماری گرفته بودم آلان گم کردم
عبدالوکیل رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۳:۰۱
0
0
با سلام خدمت شما عرض دارم‌ کسی که اقامت‌ ۱۸سال داشته والان کنسل شد چی کار کنند وبا خانواده از سال ۵۸ استند،تشکر
غلام سخی سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۵:۰۰
0
0
باسلام من سال 96برگ نوبت دهی گرفتم بعدبعلت نداشتن مدارک ردمرزشدم الان اومدم قانونی میشه ثبت نام کنم لطفاجواب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۱:۰۹
1
0
سلام‌سرشماری‌داریم‌‌چگونه‌پاسپورت‌بگیریم
سیدرضا نقوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۳:۰۷
0
0
سلام من سال ۹۸ ثبت نام گردم باقر شهر اسم سید رضا نقوی مو تولد ۱۳ ۶ ۱۳۷۷ متولد ایران هستم شماره همراه 09028481689
ناشناس
|
France
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۳:۰۹
0
0
سلام‌اگه‌برگه‌رو‌گم‌کردین‌برین‌همون‌دفتر‌کفالت کی‌برگه‌رو‌گرفتین‌اسم وفامیلتون‌میگن‌بعد‌اثر‌انگشت میخواد‌من‌همین‌کارو‌کردم‌پیدا‌شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۴:۰۶
0
0
سلام من برگه سرشماری دارم الان چی کار کنم
امان
|
Germany
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۵:۰۰
0
0
سلام من درسال ۹۶ سرشماری شدم اما برگه ام را گم کردم انترنیتی ثبت نام کردم کد اختصاصی میخواد چه کار کنم
لطف الرحمن نجرابی
|
United States of America
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۵:۰۳
0
0
سلام من هیچ سرشماری نشدم ایاامکان دارد که ثبت نام کنم یانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۲:۰۱
0
0
سلام من کد گرفتم اما دوباره افغانستان رفتم چی کار کنم
عزت الله محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۶/۰۰ - ۰۵:۰۹
0
0
کجا باید مراجع کنم
احمد رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۷/۰۰ - ۰۳:۰۳
0
0
من ثبت نام نکردم میشه آلان ثبت نام کنم یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۳:۰۳
0
0
سلام‌من‌برگه‌حیما‌یت‌تحصیلی‌دارم‌‌اماه‌سالی‌۱۴۰۰‌گیرفتم‌‌دوخترم‌کد‌اختیصاصی‌داره‌خودم‌ندارم‌‌رفتم‌َشهری‌ری‌ندادن‌باید‌چیکار‌کنم‌‌لطفن‌جواب‌بیدید
حبیب‌الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۲:۰۷
0
0
منبرگه‌‌‌حیمایت‌تحصیلی‌دارم‌‌از‌سالی‌۱۴۰۰‌‌کود‌اختیصاصی‌ندارم‌ثبتی‌نام‌نهکردن‌چراه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۳:۰۹
0
0
سلام من سریال گم کردم باید چیکنم سر شماری شدم ولی شماره گم کردم
ذبیح الله قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۲:۰۰
0
0
سلام من برگه سرشماری ندارم میخوام ثبت نام کنم. میشه راهنمایی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۹/۰۰ - ۰۲:۰۶
0
0
سلام من برگه تحصیلی دارم والا دوبار رفتم دفتر کفالت میگن اینا قبول نیست چرا اینجوری میکنید ما دانش آموز دارم میگه اینا سرشماری نمیشه
عبیدالله سلامی
|
United States of America
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۳:۰۹
0
0
114000680
غلام اسحاق
|
Japan
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۵:۰۳
0
0
سلام خسته نباشید من شماره سرشماری گم کردم الان باید چی کار کنم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۴:۰۷
0
0
سلام من نتونستم سر وقت به دفتر کفالت مراجعه کنم
چگونه دوباره نوبت بگیرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۳:۰۹
0
0
سلام من دانش آموزم برگه تحصیلی دارم با شماره اختصاصی دارم ولی شماره ی اختصاصی به پدر و مادرم ندادن باید چی کار کنم
لطفا راهنمایی کنید
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۵:۰۴
0
0
سلام من دانشجو هستم بچهام هم در مدرسه هستن میتوانم ثبت نام کنم یا نه میشه یک معلومات بیدهد
فضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۵:۰۱
0
0
من خودم با دوتا پسرم دارای کارت آمایش هستم ولی متاسفانه خانومم کار ندارد برگه سرشماری دارد از دفتر کفالت آیا میشود ثبت نام کرد یا خیر با تشکر
محمد یاسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۹/۰۰ - ۰۴:۰۸
0
0
سلام
ما همراه خانواده سال 96 ه صورت قانونی با ویزا آمدیم و در هیچ کدام از سر شماری ها ثبت نام نکردیم و فرزند مدرسه ای هم نداشتیم که برگه تحصیلی دریافت کنیم آیا ما هم میتوانیم در این باز شماری شرکت کنیم و اگر نمیتوانیم باید به کجا مراجعه کنیم ممنون میشم پاسخ بدهید
ثریا صافی
|
United States of America
|
۱/۰۶/۰۰ - ۰۵:۰۴
0
0
سلام
ثریا صافی هستم سال 1397 همراه با برادرم غیر قانونی ایران آمدیم سال1398 مادرم ویزا گرفتند ایران آمدند
تقریبا 4سال می‌شود که هیچ مدرکی دریافت نکردیم آیا ممکنه ما هم شامل این باز شماری ها شویم ؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۱/۰۷/۰۰ - ۰۱:۰۶
0
0
چی فایده داره بلا خره مدرک کیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۳:۰۵
0
0
سلام من برگه سرشماری دارم ولی هنوز ثبت نام نکردم میگن سایت بسته شده ایاباز هم سایت باز میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۳:۰۶
0
0
سلام من برگه سال 91دارم میشه ثبت نام کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۵:۰۵
0
0
سلام من ۱۲سال درایرانم هیچ برگه ندارم میتونم صبط برم دفترکفالت دریافت کنم ممنونم ازرانمیای تون
جمیل رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۱:۰۰
0
0
سلام علیکم خسته نباشید
دو سال پیش ثبت نام کرده بودم رسید سرشماری را گم کردم برای گرفتن شماره سرشماری قبلی چه کار باید انجام دهیم.
جمیل رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۱:۰۳
0
0
سلام علیکم خسته نباشید
دو سال پیش ثبت نام کرده بودم رسید سرشماری را گم کردم برای گرفتن شماره سرشماری قبلی چه کار باید انجام دهیم.
shokor azizi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۴/۰۰ - ۰۴:۰۳
0
0
سلام شکور الله محمدی استم من از طریق گوشی نوبت دهی را انجام داد برم تاریخ نه زده چیکار کنم دفتر کفالت 1476رازده اینم وجود ندارد
جلیل رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۶/۰۰ - ۰۲:۰۳
0
0
سلام وقت بخیر لطفا بگوید که برای کسانی که برگه شان را گم کردن طرح دارد تا از این برنامه باز نمانند و سرشماری شوند؟
حبیب تیموری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۹/۰۰ - ۰۰:۰۹
0
0
سلام من برگه سال ۱۳۹۱ دارم میتونم کارت بگیرم
شیرعلی حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۱/۰۰ - ۰۵:۰۲
0
0
سلام وقت پخیر دوسال قبل ثبت نام کردم برگه سرشماری راگم کروم چه کار کنم
غلام صمدی
|
Finland
|
۰/۰۳/۰۰ - ۰۳:۰۷
0
0
با سلام و عرض ادب من برگه سرشماری دارم تاریخ چندم میتوانم بیام برای ثبت نام
سلام قاسم مرادی هستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۵:۰۷
0
0
من در سرشماری ثبت نامکردم الان باید چکارکنم
ناشناس
|
Finland
|
۰/۰۱/۰۰ - ۰۲:۰۷
0
0
سلامکسان که مدرک تحسلی دارن پدر ومادرشان ازبرگه اون استفاده کنند
ناشناس
|
United States of America
|
۱/۰۴/۰۰ - ۰۲:۰۶
0
0
باسلام بنده برگه سر شماره 97دارم ولی به دفتر کفالت مراجع کردم میگه برو یک ماه بعد بیا
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱/۰۹/۰۰ - ۰۵:۰۲
0
0
سلام من نوبت گرفتم ادرسش لواسان ابتدای کمربندی چنار بن 3جنب زمین فوتبال. .... من درنقشه و در اسنپ پیدا نکردم میشه کمک کنید دفتر بوبت دهی لواسان کجاست؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۵:۰۵
0
0
سلام ارز ادب من یارمحمد یاری هستم سال ۹۷ زاهدان ثبت نام کرده بودم برگه سرشماری دارم البته خانواده ام زاهدان هستن ولی خودم تهرانم میشه ثبت کنام و برگه سرشماری تهرانو بگیرم ممنون میشم رهنماییم کنین...
ناشناس
|
Germany
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۳:۰۰
0
0
سلام عرض ادب خدمت شما بنده رحیم هستم تا هنوز ثبت نام نکردم از قبلم برگه ای چیزی ندارم میتونم ثبت نام کنم

لطفاً راهنمایی کنید ممنون
ناشناس
|
-
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۴:۰۴
0
0
سلام دوستان که سرشماری شده و برگه شو گم کرده دوبار بیره همونجایی که سرشمار شد انگشت میزنه برگه سرشماری بالا میاره میده بهش دوستان که برگه تحصیلی داره هم شاملش نوبد دهی میشه
محمد عمر
|
Netherlands
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۰:۰۷
0
0
برای نوبت کارت
نثارحمد سروری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۴:۰۲
0
0
شماره اختصاصی از پیشم گم شده چه کار کنم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۱:۰۳
0
0
سلام من سال ۹۷وارد ایران شودم مدارک ندارم دوتا دوخترم این جاه به دنیای اومده برای سلام نام مدارک کجاه برام چیکار کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۷/۰۰ - ۰۱:۰۳
0
0
۱۳۵۳۳۳۱۴۹
عصمت لله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۲/۰۰ - ۰۰:۰۸
0
0
سلام خسته نباشید من دو روز از نوبتم گذشته چیکار کنم
محمدجمعه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۰:۰۳
0
0
سلام‌‌‌‌‌‌‌‌. من. سال۱۳۹۷سرشماری‌شودم‌بایدچکارکنم
علی
|
Germany
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۴:۰۶
0
0
سلام ببخشید من ۶ ماه میشه از افغانستان اومدم متهل هستم دو فرزند دارم هیچ مدرک اینجا ندارم فقط شناسنامه افغانی دارم لطف کنید بگین من الان چیکار باید کنم تا یه مدرک داشته باشم
عبدالمتین
|
Romania
|
۱/۰۴/۰۰ - ۰۵:۰۴
0
0
من سال ۹۷ در استان گلستان جامعة المصطفي العالمية محصل بودم. لطفا راهنمایی کنید چه کار های انجام بدهم.
جهادالله قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۶/۰۰ - ۰۰:۰۳
0
0
کجامراجعه کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۱/۰۰ - ۰۰:۰۴
0
0
سلام وقت بخیر ما سال 89 سرشماری شدیم ولی ب دلیل بی پولی بابام نداشت
عبدالله رحمانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۲:۰۰
0
0
صفایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۴:۰۳
0
0
سلام. من میخوام ثبت نام کنم چی کار کنم
ناشناس
|
France
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۵:۰۱
0
0
سلام من برکه واکسین دارم میش نوبت دهی بگیرم لطفا جواب بفرست
صفایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۳:۰۱
0
0
سلام
چطورمیتونم سرشماری کنم
گل سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۲:۰۴
0
0
من مدارک ندارم میخواهم برگه ثبت کنم راهنماییم کنید
جلیل رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۴/۰۰ - ۰۱:۰۹
0
0
سلام لطفا بفرمایید که زمان باز شماری آن عده که برگه های سرشماری قبلی شان را گم کردن چه وقت شروع می شوذ؟
اسدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۵:۰۶
0
0
سلام میخوام ثبت نام کنم میشه کمکم کنن لطفا
رضاامینی
|
Germany
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۱:۰۸
0
0
سلام خسته نباشیدمن سال ۹۸ ثبت نام کردم دفتر کفالت به من گفت ۲۰ روز دگه بیابیبر برگه را من دگه نرفتم دونبالش میشه رهنمای کنید آلان چکار کنم ممنون میشم
سیرت الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۰:۰۳
0
0
سلام ارادت سرشماری ۱۴۰۰مهاجرین که تازه وارد کشور شده چی وتو کدوم تاریخ آغاز و تو کدوم تاریخ به پایان میرسد لطفا معلومات بده در باره سوال بنده؟ ممنونم
شاهین امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۴/۰۰ - ۰۳:۰۲
0
0
من شماره اختصاص گم کردم چی کار کنم
محمد رسولی
|
Afghanistan
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۲:۰۷
0
0
نوبت گیرندگان محترم برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده لطفا به موارد ذیل توجه فرمایید:

1-این نوبت دهی مختص اتباع افغانستانی است که در سالهای 95 تا 98 در طرح سرشماری ثبت نام شده اند و دارای رسید سرشماری، رسید سرشماری مشاغل و یا برگه حمایت نحصیلی بوده و سابقه آنان در سامانه ضبط است. لازم به ذکر است احراز ثبت سابقه در سامانه در دفاتر از طریق تطبیق اثر انگشت انجام می شود.
2- سایر اتباع افغانستانی که فاقد سابقه ثبت نام در طرح سرشماری هستند-حتی در صورتیکه موفق به اخذ نوبت شوند - در مرکز نوبتدهی به هیچ وجه به آنان نوبت مراجعه به دفتر خدمات داده نخواهد شد. لذا وقت و پولتان را بیهوده هدر ندهید.

3- اتباع افغانستانی شرکت کننده در طرح سرشماری که رسید را مفقود نموده و یا مدعی عدم ارائه رسید از سوی دفتر هستند، از نیمه دوم بهمن از طریق این سامانه نوبتدهی خواهند شد. (نحوه اجرا متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد)

4- هر خانوار فقط یک نوبت دریافت نماید. نیازی به اخذ نوبت برای سایر اعضای خانوار نیست.

5- اخذ برگه "زمانبندی مراجعه به مرکز نوبتدهی" از هر رایانه (کامپیوتر) متصل به اینترنت و گوشی تلفن همراه دارای اینترنت به سادگی امکان‏پذیر است. در اینصورت اخذ پرینت کاغذی از نوبت برای ارائه به مرکز ضروری است. در صورت مراجعه به کافی نت برای"زمانبندی مراجعه به مرکز نوبتدهی"،مبلغ نوبت دهی طبق نرخ اتحادیه صنف فن آوران رایانه صرفا 300.000 ریال (سی هزار تومان) است. اخذ مبلغ اضافه به هر عنوان و بهانه تخلف محسوب می شود.

6- پس از اخذ زمان مراجعه به مرکز نوبتدهی، حتما به تذکرات ذیل برگه توجه نمایید. به خصوص دقت شود که فقط در روز و ساعت تعیین شده به مرکز مراجعه شود. حضور قبل از موعد، موجب تجمع جمعیت شده و اجرای فرایند اداری را مختل می نماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۹/۰۰ - ۰۴:۰۳
0
0
سلام من برگ سال ۹۱ داشتم نو بت گیرفتم قبول مشود یانہ جواب بدہ
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۰:۰۲
0
0
سلام عرض ادب
بنده هیچ گونه مدرک ویاکد ی ندارم چگونه میتوانم کد اختصاصی دریافت کنم آیا ثبت نام آغاز شده یا خیر وچی وقت آغاز خواهد شد ممنون میشم راهنمایی کنید
باتشکرفراون
سلام بنده نام گلاب هستم ۱۱ماه میشه ازافغانستان باخانواده آمده ام برگه نوبت دهی زردگرفتم گفتن ۱۴۱برج۲ و۴ربرج باخوانواده بیامیشه بگید چی میدن آیاپاسپورت میدن یااقامه میشه بگید ممنون میشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۲:۰۹
0
0
برگه زردنوبت دهی گرفتم چی میدن پاسپورت یااقامت میشه گرفت
هدایت الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۹/۰۰ - ۰۴:۰۱
0
0
باسلام عرض ادب بنده هدایت الله قربانی هستم یکی از شهروندان افغانستان من هیچ برگه سرشماری ندارم تازه از افغانستان اومدم ۴ فرزند دارم لطفاً کنید بگوید من چطوری میتوانم برگه سرشماری بگیرم
احمدضیاء
|
United States of America
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۳:۰۳
0
0
سلام اسم من احمدضیاء اسم پدرم گل احمد فامیلی یوسفی
بنده اتباع بیگانه هستم میخواهم کارت موقت کاری بگیرم
امیدوارم بامن کمک کنید تابتوانم یه مدرک قانونی جمهوری اسلامی ایران باخود داشته باشم بتونم راحت کار کنم ممنون .
قادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۱:۰۱
0
0
سلام ببخشید تاریخ نوبتدهی تاکی هست الان میتونم سبته نام کنم
حبیب الله سیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۴:۰۷
0
0
من نیاز به مدرکی دارم ک در ایران بمانم و زندگی جدیدی شروع کنم ممنون میشم کمکم کنید
ناشناس
|
United States of America
|
۰/۰۱/۰۰ - ۰۱:۰۵
0
0
سلام من کدی اختصاصی ره گم کردم بایت چی کار کنم
سینا عاشقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۴/۰۰ - ۰۵:۰۵
0
0
سلام وقتتون بخیر من حدود ۵ یا ۶ ساله تو ایران هستم میخوام کارت آمایش بگیرم چجوری باید بگیرم لطفا راهنمایی کنید
رئوفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۴:۰۰
0
0
سلام من پاسپورتی ۳ سال میشه باخانواده امدم ایران برای اینکه مدرک سرشماری داشته باشم چکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید
Reza fuladi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۳:۰۰
0
0
سلام
من برگه سرشماری دارم و برگه واکسیناسیون هم امسال گرفتم ولی الان میگن که کسانی که برگه واکسیناسیون گرفتن کد اختصاصیشون صفر میشه.
چرا؟ ما ک خبر نداشیتم و کسی اون روز ک برگه واکسیناسیون گرفتیم نگفت ک کد اختصاصیتون صفر میشه‌. لطفا راهنمایی کنید چیکار کنیم؟
اجمل
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۲:۰۱
0
0
سلام ببخشید استان اصفهان ثبتنام انتر نتی دارد
سلام من عبدل وحید غلامی هستم پاسپورت خانوار دارم ۷ سال تمدید نشد است لطفا شماه رهنمایی کنید تمدید میشه یانه لطفا رهنمایی کنید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۴:۰۷
0
0
سلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۰:۰۶
0
0
سلام ببخشید تاریخ نوبت دهی تا چی تاریخ است
نثاراحمد سروری هستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۱:۰۱
0
0
شماره اختصاصی خودم گم کردم چی موقه میتونم شماره اختصاصی دریافت کنم ممنون
رئوفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۴:۰۳
0
0
سلام وقتتون بخیر ببخشید درمورد کارت معرفی نامه واکسن میخواستم بپرسم این چجوریه وآیا به مدارک ضرورت میشه یانه و خودم ۳ سال میشه باخانواده اومدم ایران برای سرشماری چکار باید کرد
ناشناس
|
India
|
۰/۰۲/۰۰ - ۰۲:۰۳
0
0
سلام در مورد کارت واکسیناسین به چکار کاری میاد
عبدالله احمدی
|
United States of America
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۳:۰۴
0
0
سلام من‌سرشماری شدم‌سال‌۱۳۹۶برگیم‌دفتر کفالت ‌نداده‌آدرس‌دفتر کفالت ‌ام‌یادیم‌رفته‌الان‌چیکاره ‌کنم
قادرطاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۱/۰۰ - ۰۰:۰۱
0
0
سلام من نتوانستم ثبته نام کنم باید چکار کنم طلف راهنمایم کنید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۲:۰۶
0
0
سلام دوستا کسای که برگه سرشماری دارن مسلا۹۶ گرفتن بعد ۹۶تا الان تو هرجای اثر انگشت زده برگه باطل شده
متین غیاثی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۱/۰۰ - ۰۱:۰۵
0
0
سلام من سال 96 ثبت نام کردم و یک برگه (کداختصاصی) برام دادن ولی تا هنوی هیچ خبری نشد آدری و شماره تلفنم رو گرفتن که برایم اطلاع رسانی کنند اما تا هنوز هیچ خبری نشده لطفا راهنماییم کنید که چی کار کنم ممنون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۵:۰۳
0
0
سلام من خلیل یوسفی هستم میخواستم ثبت نام کنم کی ثبت نام میکنین برای مدارک
رضاتیموری هستم
|
Germany
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۳:۰۸
0
0
من برگه سرشماری دارم سال 96 افغانستان رفتم برگشتم دوباره انگشت گذاشتم خبری نبود الان میگی ردی مرز خوردی دوباره نوبت داده نمیدونم چیکارکنم تازه دوبار ازاوردوگاه هم ازاد شودم
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۲/۰۰ - ۰۰:۰۷
0
0
سلام ببخشید شاید موضوع بی ربط باشه ولی اکثر مردم ایران به خاطر افغان ها بیکار شدند .اگر افغان ها به کشور خودشون برگردند جوان های ما به راحتی ازدواج میکنند ودستمزد هاشون بالا میره .من یک ایرانی هستم و در اصفهان زندگی میکنم .بعضی از نقاط اصفهان کلا افغان ها هستند .مثل سبزه میدون ،هسته ،افجد ،شهر ابریشم .واین اصلا عادلانه نیست .افغان ها به راحتی در شهر ما و در کشور ما زندگی میکنند و حق ایرانی ها را ضایع میکنند .مردم ایران اصلا راضی نیستن .افغان ها از کشور خودشون باید دفاع کنند .کشورشون را رها کردند و مشکلات جوان های ما را بیشتر کردند .یک ایرانی که در ساختمان کار میکنه چون یک افغانی قیمت کمتری میدهد کار را به افغان ها میدهند .اصلا در این فکر نیست که یک ایرانی اجاره میدهد .ولی افغان ها اونقدر که یک ایرانی اجاره میدهد نمیدهد .من دیدم شاید سه خانواده افغان در یک خانه زندگی میکنند و اجاره را تقسیم میکنند .ولی یک ایرانی نمیتونی با چند خانواده در یک خانه زندگی کند .اینطور که پیش میرود افغان ها ایران را تصاحب میکنند .یک ایرانی به زور میتونه ازدواج کنه و فرزند بیاره ولی یک افغان ۷ الی ۸ تا بچه داره .به نظرم حق ایرانی ها داره ضایع میشه خواهشا مسئولین رسیدگی کنند جوان های ایرانی خودشون بیکارند .چون افغان ها کار ایرانی ها را گرفته اند .
ناشناس
|
Germany
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۳:۰۵
0
0
سلام هر کار میکنم ثبت نام نمیشه چی کار کنم 9روز وقت دارم
عبدالظاهر عدالت یار
|
United States of America
|
۱/۰۷/۰۰ - ۰۰:۰۰
0
0
تشکر از لطف تون
جانعلی حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۲:۰۵
0
0
من برگه سر شماری ام را گم کردم باید چی کار کنم
سیدمصطفی موسوی
|
United States of America
|
۰/۰۶/۰۰ - ۰۵:۰۱
0
0
ممنون میشم ای نوبت به ماه میرسه یانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۵/۰۰ - ۰۵:۰۵
0
0
سلام من برگه خودرو گم کردم باید چکار کنم
آیا میتونم دو باره ثبت نام کنم
بهناز
|
Poland
|
۰/۰۱/۰۰ - ۰۲:۰۲
0
0
سلام ببخشید تاریخ ثبت مدارک کیه واسه سر شماری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۴:۰۱
0
0
چقد افغانی تو ایران هست ، برگردید کشور خودتون
عبدالرزاق نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۷/۰۰ - ۰۱:۰۹
0
0
با سلام و عرض ادب
اینجانب عبدالرزاق نوری هستم از جمله اتباع افغانستان، مدت ۷ ماه می شود که از افغانستان آمدم و تعداد ۶ فرزند دارم اما تا فعلا برگه سرشماری اخذ نکردم چگونه برگه سرشماری اخذ کنم
بااحترام
کاظم گل محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۰:۰۷
0
0
نوبت
رسول جمشیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۴:۰۶
0
0
سلام عرض ادب من برگه نوبت دهی گرفتم
عبدالزمان مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۱/۰۰ - ۰۵:۰۹
0
0
با عرض سلام عبدالزمان مرادی هستم من سال ۹۷ رفتم دفتر امور اتباع ثبت نام کردم بدم در ایران زن گرفتم و فرزندم تو ایران به دنیا اومده خانموم هیجچ مدرکی نداره بردم سرشماری منم انگشتمو گذاشتم اسمم بالا اومد چون که من برگه اختصاصی مو گم کردم من الان باید چیکار کنم لطفا لطفا راهنماییم کنین
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۹/۰۰ - ۰۰:۰۹
0
0
هان
نثارحمد سروری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۴:۰۱
0
0
سلام وقت بخیر من سال ۹۵ شماره اختصاصی گریفتم از پیشم گم شد الان باید چیکار کنم
رفیع الله کریم
|
Singapore
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۲:۰۲
0
0
بخشش باشه دوستان من میخواستم در مورد کد سدک و کد سیام معلومات بدست بیارم میشه کسی یاری کنه چون د نوبت دهی بدون ای کد اماکان ثبت نام نیست
نام نثاراحمد مولازاده
|
India
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۰:۰۹
0
0
من مدت چهار ماه میشه وارد کشور جمهوری اسلامی ایران شدم بدون مدرک میخواهم همراه با خانواده چهار نفرهستیم فعلا در مشهد مقدس شهید قرنی سکونت داریم
محممد عیسی موسوی
|
United States of America
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۱:۰۲
0
0
سلام من محمد عیسی موسوی هستم مدت ۶ ماه قبل همراه خانمم و برادرم به دفتر کفالت اتباع خارجی مراجعه کردم و برگه معرفینامه واکسناسیون اخذ نمودم الان باید گی کار کنم.
میشه رهنمایی کنید!
نور محمد امینی
|
France
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۰:۰۵
0
0
سلام من برگه معرفینامه واکسناسیون دارم نو بتش کی است
ذبیح‌الله‌فرزندعبدالصمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۱:۰۴
0
0
چطور‌میتونم‌نوبت‌بگیرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۲:۰۰
0
0
سلام من رجب اکبری هستم سال ۱۴۰۰ با خانواده ام وارد کشور جمهوری اسلامی ایران شدم الان برگه معرفی نامه واکسیناسیون گرفتم الان باید چیکار کنم لطفا یک نظر بذار من الان استان اصفهان شهرستان کاشان هستم
حامد یعقوبی تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۵/۰۰ - ۰۱:۰۲
0
0
من اتباع افغانی هستم دوتابچم توتهران دونیا آمده نیاز به شناسنامه دارم امکانش است توضیح بدید ممنونم
محمد عادلی
|
Romania
|
۰/۰۹/۰۰ - ۰۵:۰۲
0
0
اتباع افغانی که برگه معرفی نامه واکسیناسیون دریافت کردن

جهت دریافت نوبت ب شماره بنده تماس بگیرند تا راهنمایشون کنم

09354823127
محمد عادلی
یه ایرانی متعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۴:۰۲
0
0
هرکسی کشورخودش بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۲:۰۹
0
0
صفر
احمد پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۱/۰۰ - ۰۲:۰۴
0
0
سلام برگه باز سرشماری ی کار میاید
محمد افضل افضلی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۲:۰۶
0
0
سلام عرض ادب من تو سرشماری شرکت کردم انگشت زدم ولی انگاشتمون ثبت نشده سرپرست خانوار مون خانم هست الآن ما چیکار کنم در طرح باز شماری میتوانم شرکت کنیم یا خیر از زاهدان پیام فرستادم
سلام من میران سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۰:۰۲
0
0
من میخوام برم افغانستان
ناشناس
|
United States of America
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۵:۰۶
0
0
سلام بنده عبدالعلی عطایی استم از نظامی پیش افغانستان برای نظامی طرح جدید شده ده کدام دفتر کفالت کرج ثبت نام کنم تشکر
همایون اوکتای
|
Germany
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۲:۰۱
0
0
سلام من میخواستم در باره کد صیام و کد صدک معلومات پیدا کنم میشه کمکم کنید
سلام عبدالبصیر مودودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۰/۰۰ - ۰۳:۰۰
0
0
من سر شماری شدم لطفا برای ثبت نام اتباع به من را نماییم کنید
غلام علی سنگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۲:۰۸
0
0
باعرض سلام و احترام من میخوام تو طرح سر شماری شرکت کنم چیکار باید بکنم. لطفاً راهنمایی کنید مراکز ثبت نام طرح زرشماری استان تهران شهرستان پاکدشت کجاها است؟
باحترام
محمد حسین مدبر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰/۰۲/۰۰ - ۰۰:۰۱
0
0
سلام من میخواهم برای سرشماری جدید ثبت نام کنم و سامانه جدید‌اش را لازم داشتم
اگر کسی داره لطفا برام بفرسته ممنون میشوم.
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۲/۰۰ - ۰۵:۰۰
0
0
من بر گه سر شماری مو گم کردم باید الان چکار کنم سال ۹۸ گرفته بودم
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۳/۰۰ - ۰۰:۰۷
0
0
تشکر از دولت ایران که به فکر مهاجر افغان هستید
سراچ
|
United States of America
|
۰/۰۹/۰۰ - ۰۴:۰۳
0
0
بخیشم من قبول شدم ۳ ماه میشه سبت کردم
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۹/۰۰ - ۰۵:۰۱
0
0
من در باره کود سیام و کود سدک معلومات میخواهم لطفا کمکم کنید
خوانی خرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۹/۰۰ - ۰۵:۰۶
0
0
برای نوبت کرفتن
محمد ظریف استم ولد شاجهان تازه از افغانستان امدم برګه طرح جدید میګریم حاله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۳:۰۶
0
0
ن.بت دهی حال شروع است
یاسر
|
Denmark
|
۱/۰۹/۰۰ - ۰۳:۰۴
0
0
سلام من میخوام توطرح سرشماری شرکت کنم چیکار باید بکنم لطفأ راهنمای کنید
سنگین اوحیدی
|
United States of America
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۵:۰۷
0
0
خوبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۱:۰۰
0
0
سلام من یک افغانم در سال ۱۳۹۷ یک برگه سر شماره گرفته بودم در سال ۱۴۰۰ یک سر شماری گرفتم بعد این برام مداریک میده یانه
Taleb
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۴:۰۱
0
0
برگردین کشورتون مردوم ایران رازی نیستند هی برگه چطو شود چکار شود این سونی هاکه بایت برگردن میمانیم ماشیعه ها که جمعیت ماکمه وبر گردیم کشته میشم نسل کوشی راه انداخته طالبان وگرنه یه روز هم وای نمیستادیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۲/۰۰ - ۰۵:۰۶
0
0
با عرض سلام : من با کد اطلاعات خانوار مجازی و نوبت گرفتم و معرفی نامه واکسیناسیون هم گرفتم امون نوبت که گرفتم درسته یا باید برم با معرفی نامه واکسیناسیون سلام دوباره نوبت بگیرم لطفاً در راهنمایی ام کنید با تشکر.
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۳:۰۹
0
0
من تو تهران ثبت نام کردم الان استان فارس هستم کجا باید برم راهنمایی کنید ممنون میشم
سلام با عرض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۴/۰۰ - ۰۰:۰۶
0
0
سلام نام نویسی کجا است من بندرعباس هستم آدرس بفرست بیزحمت
ناشناس
|
Germany
|
۱/۰۶/۰۰ - ۰۱:۰۴
0
0
می‌خوام توی این سر شماری شرکت کونم دفتر سر شماری فردیس فاز یک کجا هسته
شکور
|
United States of America
|
۱/۰۹/۰۰ - ۰۲:۰۱
0
0
نوبت
محمدعلی ولد محمدعیسی
|
Hong Kong
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۱:۰۹
0
0
من اصلا پاسپورت ندارم وهیچ مدرک ندارم الان میتانم برگه بیگیرم ؟
امرالله ایوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۴:۰۹
0
0
باعرض سلام میخام سرشماری شرکت کنم کد سدک میخاد....
ابوذر مجیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۰/۰۰ - ۰۰:۰۱
0
0
سلام من در ایران زندگی میکنم میخاهم ثبت نام کنم
خیرالا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۱:۰۷
0
0
بهتره.بریم.کار.های.کشاورزی.افخانستان.را.شروع.کنیم.به.رقم.مدرن.جدید.سوداش.زیاد.است
محیب الله مرادی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۴/۰۰ - ۰۲:۰۵
0
0
السلام وعلیکم ورحمت الله وبرکاتو من محیب الله مرادی زاده هستم ثبت نام نوبت دهی گذر نام به همراه دارم سکونت اسلامشهر گلستان هستم
عبدالله محسنی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱/۰۴/۰۰ - ۰۵:۰۰
0
0
نوبعد دهی سر شمار
صفی الله
|
United States of America
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۲:۰۲
0
0
سلام
چطور میتونیم ثبت نام کینم ؟
محمد خلیل ترکي
|
United States of America
|
۱/۰۰/۰۰ - ۰۱:۰۶
0
0
من هیچ مدرکی ندارم الآن چی کار کنم کارت واکسیناسونم ندارم
سلام خوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۵/۰۰ - ۰۰:۰۳
0
0
من چطور میتوانم سبت نام کنم
احسان مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۹/۰۰ - ۰۰:۰۸
0
0
سلام وقت بخیر من برای برگه سر شماری تاریخ چندم بیام
برای ثبت نام
امید مهدوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۴:۰۱
0
0
سلام
من همه مراحل رو طی کردم اما در قسمت انتخاب دفتر خدمات نمیشه.
میشه معلومات دهید
با سپاس
حاجی یاسین
|
France
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۰:۰۷
0
0
سلام من از طریق سایت انترنتی ثبت نام کردم آیا این قابل پزیرش است؟
نعمت کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۱/۰۰ - ۰۲:۰۵
0
0
سلام عرض ادب در سال ۹۸ من یک برگ گرفتم ۱۴۰۰ نتونستم بگیرم چیکار کنم حالا نوبت گیری شروع شده میتونم برم دوسال خانوادم اومده میتونیم برگ بگیریم
حسین رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۷/۰۰ - ۰۴:۰۷
0
0
سلام من میخوام بخاطربرگه ثبت نام کنم
حمیده محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۱:۰۲
0
0
سلام من سه ماه میشه آمدم فعلا 2ماه از ویزه من گذشته تمدید نشد فعلا هم میخایم بیریم افغانستان بخاطر اجازه خروجی ایران پاسپوردم نداره باید چی کار کنم که افغانستان بیرم
عبدالوهاب۱۴۰۰/۱۱/۶
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۳/۰۰ - ۰۲:۰۴
0
0
مااز کد اختصاصی برگه نوبد هی داشتیم دوبا ررفتیم به ما جواب ندادم الان باید چیکار کنیم دوبار حسن آباد فشافویه رفتیم ۱۴۰۰/۱۱/۶
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۴/۰۰ - ۰۱:۰۷
0
0
چیجوری خودمو ثبت نام کنم
سهراب صفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۴/۰۰ - ۰۱:۰۹
0
0
سلام من هنوز سرشماری نگیریفتم باید از کجا بیگیرم
سهراب صفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۴/۰۰ - ۰۲:۰۳
0
0
چی توری میتونم سبتی نام کونم
سید اصغر حسینی
|
Germany
|
۱/۰۶/۰۰ - ۰۲:۰۹
0
0
سلام علیکم مدت هفت ماه اردوگاه بودم از انجا آزاد شدم ثبت نام کنم پنج نفر استم
ناشناس
|
United States of America
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۲:۰۰
0
0
سلام عرض ادب خدمت شما بنده شاهین شاه هستم تا هنوز ثبت نام نکردم از قبل برگه ای چیزی ندارم میتونم ثبت نام کنم لطفاً راهنمایی کنید ممنون
ناشناس
|
United States of America
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۲:۰۳
0
0
سلام عرض ادب خدمت شما بنده شاهین شاه هستم تا هنوز ثبت نام نکردم از قبل برگه ای چیزی ندارم میتونم ثبت نام کنم لطفاً راهنمایی کنید ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۱/۰۰ - ۰۰:۰۴
0
0
سلام من سال ۹۸صبت نام کردم چیکار کنم کجا برم
Mohammad omar
|
United States of America
|
۰/۰۲/۰۰ - ۰۴:۰۹
0
0
چطور میتوانم ثبت نام کنم یک معلومات بدهید ممنون میشم
محمدجمعه سلیمانی
|
United States of America
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۱:۰۶
0
0
با سلام خسته نباشید این سرشماری چرا استان تهران نداره
کمال
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۰:۰۴
0
0
من الان هیچ مدرک ندارم چیکار باید کرد
امرالله استم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۴:۰۷
0
0
سلام من درسال۹۱ برکه گرفتم گم شده هالامیتوانم صبت نا م کنم لطآ رحنمای کنید سپاس گزارم
علی محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۸/۰۰ - ۰۴:۰۸
0
0
برگه نوبت دهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۹/۰۰ - ۰۵:۰۲
0
0
سلام من تو سایت ثبت نام کردم میشه راهنمایی کنین آیا درست است این یا نه
خانعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۰/۰۰ - ۰۵:۰۷
0
0
سلام میخوایم نوبیت بیگر برای سر شماره
سلام برا ثبت نام چکار باید کرد سپاس
|
Germany
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۱:۰۲
0
0
سلام برای ثبت نام چکار باید کرد سپاس
اسد
|
United States of America
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۱:۰۳
0
0
آیا این‌ کارت اقامه موقت جای تمدید ویزه بکار برده می شود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۵/۰۰ - ۰۲:۰۸
0
0
سلام همشهری های عزیز هرکس میخواد ثبت نام کنه به شماره من زنگ بزنه براش راهنمای کنم ثبت نام کنه 09176505061
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۵:۰۲
0
0
سلام چجوری میتونم خوده ثبت کنم ممنون
احمد فیصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۴:۰۴
0
0
سلام من تازه از افغانستان ایران امدم
من نظامی بودم و طالبان مرا از کار برکنار کرد بعد مرا تعدید کرد خانه مرا تلاشی کردن الان میخواهم مدرک بگیرم میشه کمک کنید
ذکی الله ذکی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰/۰۹/۰۰ - ۰۳:۰۴
0
0
با عرض سلام و ادب خدمت شما دوست عزیز .
میخواهم در این سر شما اشتراک کنم آیا کدام لینک یا آدرسی دقیق دارید برامون معرفی کنید
مومن حاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۱:۰۴
0
0
میخوام نوبت دهی بگیرم
محمد سخی امامی
|
Canada
|
۱/۰۴/۰۰ - ۰۰:۰۶
0
0
چی جوری میتوانم ثبت نام کنم
عبدلواحید قاضی زاده
|
Germany
|
۱/۰۵/۰۰ - ۰۳:۰۸
0
0
من میخواهم ثبت نام کنم چی کار باید کنم
عبدلواحید قاضی زاده
|
Germany
|
۱/۰۶/۰۰ - ۰۰:۰۰
0
0
سلام وقت تان بخیر می خوا هم ثبت نام کم چی کارکنم رهنماه
رامش امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۷/۰۰ - ۰۴:۰۱
0
0
من خواهم مدرک داشته باشم چونکه یک دانش آموز دانشگاه هستم
سال سوم دانشگاه در افغانستان خواندم میخواهم تحصیلم را ادامه دهم
ممنونم این که سایت را فراهم ساختین وخواهران مدرک قانونی هستم
omid akrami
|
United States of America
|
۱/۰۹/۰۰ - ۰۳:۰۰
0
0
من سال ۹۶ثبت نام کردم الان باید چی کار انجام بدم تا اقامت بگیرم میشه یا نه
حسیب الله درویش
|
Turkey
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۴:۰۰
0
0
سلام میخواستم راجع ب ثبت نام برای پناهنده گی بخاطری ماندن در ایران ی کم معلومات دهید
من تازه وارد ایران شدم و تازه خبر شدم ک دارن ثبت نام میکنن و چیزی تا الان دریافت نکردم
الان میخواستم ک یه کم معلومات بدین
محمدعارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۴:۰۴
0
0
سلام ارز ادب من چطوری از سایت گوشی ثبت نام کنم لطفاً کمک کنید
حبیب رحمان
|
United States of America
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۳:۰۰
0
0
سلام من هر چی زدم ثبت نام نشد گفته که کد 6رقم یا 10رقم این هم زدم نشد
ناشناس
|
France
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۲:۰۹
0
0
سلام واقعا این ها کارت میشه یا خیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۶/۰۰ - ۰۳:۰۹
0
0
ببخشید الان نوبت میدهید؟
محمد داود شهبازی
|
United States of America
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۴:۰۸
0
0
من میخوام اقامت قانونی ایران بگیرم چیکار باید بکنم
محمدناظم
|
-
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۴:۰۲
0
0
سلام میشه یی آدرس بدین تا بتنم شامل سر شماری شم ممنونم میشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۴:۰۴
0
0
سلام من سال ۹۵ ثبت‌نام کرده بودم برگه هم دارم الان کجا باید برم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۰:۰۲
0
0
چرا سایت زود بیسته شد دوبار بازنمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۲:۰۴
0
0
نجيب رحیمی افغان استم نارضایتی بعضی از دوستان ایرانی قابل درک است من از تمامی مردم ودولت جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی میکنم که سالها ست پذیرایی مهاجرین بیشماری ازافغانستان استن واقعا دست تک تک ایرانی هایی عزیز میبوسم بابت این همه مهمان‌نوازی صبر و تحمل که‌ شما عزیزان دارید ...من به غربت رفتم ودیدم به مانند وطن نیست. به غم خوردن کسی درين عالم بمانند من نيست. عزيزانم اگر غربت شیرو شکر بنوشید. بخدا بمانند گدایی وطن نیست
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۴:۰۷
0
0
میخواستن خود را ثبت نام کنم سر شماری
سلام عبدالستار هستم دوماه می‌شود که به ایران آمده ام تاهنوز هیچ برگهی نگرفتم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰/۰۲/۰۰ - ۰۱:۰۲
0
0
سلام
اسدالله حسن زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۱:۰۵
0
0
سلام من کارت آمایش ۳ دارم همراه خانواده ام تمدید نشده میتوانم.تمدید کنم یا خیر
احسان الله هاشمی فرزند محمد اسلم
|
United States of America
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۰:۰۳
0
0
بنده به مدت ٥ماه میشیه دراستان هرمزگان زندگی میکنم قیل دارتش افغانستان افسربودم وحلا اینجاه زندگی مکنم میخواهم ثبت نام کنم اگرمعلومات ارایه کنید ممنون میشم این شماره تماس منهست 09015043081
عزیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۱:۰۵
0
0
سلام من درزاهدان زندگی میکنم میتونم اقامت شهردیگری بگیرم ممنون میشم جوابموبدید
علی اصغر زواری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۴:۰۸
0
0
با سلام و خسته نباشید ایا برای کسی که در هیچ از طرحهای قبلی ثبت نام نکرده برای این بار درخواست تذکره کرده ایا داشتنش الزامیست کسی که نداره چیکار کنه
نیک محمد کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۸/۰۰ - ۰۲:۰۷
0
0
سلام کدسدک چیست
معصومه هاشمی
|
United States of America
|
۱/۰۰/۰۰ - ۰۳:۰۵
0
0
سلام وقت بخیر ما برگه واکسیناسیون داریم وبرگه مدرسه ای داریم برای ما کارت نمیدهند میگویند اخر خرداد یا تیر بی ایید ایا به ما کارت میدهد یا همان برگه مدرسه ایی میباشد
عبدالمبین
|
United States of America
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۵:۰۴
0
0
سلام میشه کد سدک یا کد سیام را برایما توضیع فرمائید
نجیب الله
|
Romania
|
۱/۰۰/۰۰ - ۰۴:۰۸
0
0
سلام بگه آبی رنگ گرفتم نوبت هم گرفتم اما چیکار کنیم
هابیل کریم زاده
|
Germany
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۴:۰۰
0
0
برای اقامت در ایران میخواهم تبت نام شوم
mohebalah kakar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۴:۰۳
0
0
سلام عرض ادب من برگه نوبت دهی گرفتم
رفتم اونجا گفتن شما باید زامن بیاری زمانت ما هم کسی نه میکونه وسلام
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۲:۰۸
0
0
سلام دفاترکفالت درکرج بسته است کی باخواهدشد
خداداد متوکل
|
Germany
|
۱/۰۰/۰۰ - ۰۳:۰۱
0
0
نوبت برگه سر شماری
د ل غا نجرابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۱:۰۶
0
0
شماره اختصاصی دارم کجا میتونم مراجعه کنم
علی میرزایی
|
France
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۰:۰۰
0
0
آیا برای اتباعی خارجی سر برگه میدم
فضل من الله
|
Germany
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۲:۰۲
0
0
بنام خدا باعر ض
سلام بنده فضل من الله حستم حدود ده روز که دنبال نوبت‌ دهی هستم‌ حرجا میرم میگان سایت بسته است حرکی میدونه لطفا ن راهنمایی کنید ممنون میشم دوستان به این شماره تماس بگیرید 09199912178 البته دفتر کفالت تهران میخواهم
نکرالدین فیضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۵:۰۷
0
0
راهنمای کنیدچه گون نوبد بگیرم
ناشناس
|
Bulgaria
|
۲/۰۳/۰۰ - ۰۰:۰۰
0
0
آیا این برگه قا بیلی تمدید هست یا نه،،،
سلام من عبدالقدیر حیدری استم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۴:۰۰
0
0
سلام من عبدالقدیر حیدری استم استان خوزستان زندگی میکنم
چطوری میتونم نوبت بیگرم واتساپم دارم 09056847473ا
اگر امکانیش است تماس بگیرین خیلی ممنون از راهنمایی شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha: