امروز: 13 تير 1401 -
رضا رویگری پیشکسوت با حمایت سازمان صدا و سیما و جمعی از مدیران تلویزیون و هنرمندان، علاقمندان وی به منزل جدیدی که برای او تهیه شده نقل مکان کرد.
عکاس :هه ژار ظاهری
تاریخ : ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۴
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۵
ایمان
|
United States of America
|
۰/۰۵/۰۰ - ۰۳:۰۶
0
0
خداکنه دوباره زنش نقشه جدیدی نکشه
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۰/۰۰ - ۰۱:۰۴
0
0
سلام قبل ازابروریزی بایداینکارهاانجام میشد سروصدای ایران ارزشش هزاران برابرسازی که انجام دادیدهست بنابراین شمابدهکارهستیدنه رویگری
رضا.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۱/۰۰ - ۰۳:۰۱
0
0
چی بگم والا
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۲/۰۰ - ۰۳:۰۴
0
0
زنش هم هست یا تنها می مونه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۵/۰۰ - ۰۴:۰۲
0
0
ممنون که حرفتون حرف بود،نه باد هوا،وبلاخره مقداری خیالمون بابت این هنرمند محترم راحت شد،با تشکر از همه ی کسانی که تو این اتفاق خوش دستی داشتند
طیبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۶/۰۰ - ۰۳:۰۰
0
0
خدا رو شکر از آسایشگاه اوردنش بیرون
انشالله که رسیدگیشون تا اخر ادامه داشته باشه
سعیده رمضانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۲:۰۳
0
0
خداروشکر که به منزل جدید خود رفتید واقعا خوشحال شدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۳:۰۱
0
0
چقدر دردناکه یه هنرمند با اینهمه سوابق درخشان در عرصه بازیگری از خودش یه خونه نداشته باشه واقعا جای تأسفه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۳:۰۱
0
0
خداحفظشون کنه
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۹/۰۰ - ۰۵:۰۲
0
0
وقتی این خبر شنیدم خیلی خوشحال شدم انشااله به این مفاخر هنر کشورمون بیشتر توجه کنیم.باتشکر.
یک وطن پرست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۵:۰۲
0
0
درودوسپاس برهمه کسانی که از اقا رضارویگری هنرمنددوست داشتنی حمایت کردن بارک الله برمردم غیرتمندایران زمین انشالله همتون درپناه خداوند باشید
شایسته منوچهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۴/۰۰ - ۰۰:۰۰
0
0
خدا خیرتون بدهد چقد جون گرفت آقای رویگری آدم بدون هوا میمیرد ، هوای ادمها را نگهداشتن چه خوب است
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰/۰۰/۰۰ - ۰۰:۰۳
0
0
اول خوشحالیم بابت آقارضا، بزرگ هنر... ولی چند نقطه
1_ حیفه همچین بزرگانی که به این مشکلات گرفتار شن آقا رضا اولی نبوده آخریشم نی پس باید فکر اساسی شه
2_ای کاش این همه رسانه ای نمیشد از اول مشکلات آقا رضا آبرو آدم هم خیلی شرطه.
3_ما ریز زندگی آقا رضا درجریان نیستیم نه از زندگی اولشون نه از دومی پس نباید زیاد اظهارنظرهایی بدیم که خدای نکرده شرمنده شیم.... بهرحال از خدای منان توفیق سربلندی و سلامتی کامل برا استاد رویگری ودیگر هنرمندان رو دارم که ما روزی با نقشهاشون زندگی کردیم.
قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۶/۰۰ - ۰۲:۰۷
0
0
باسلام عرض ادب خدارا شکر خیلی خوشحال شدم براشون خیلی دعا کردم الهی عاقبت بخیر شوند ممنون از افرادی که ایشون حمایت کردند حاجت روا بشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱/۰۰/۰۰ - ۰۲:۰۹
0
0
الهی شکر انگار روحیه شون بهتر شده رو اومده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha: