پخش زنده
امروز: -
شهروندان آبادانی با برگزاری مراسمی سالگرد وفات مرحوم آیت الله دهدشتی را گرامی داشتند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان ، در این مراسم که با حضور جمعی از شهروندان ، کسبه و روحانیون آبادانی برگزار شد حاضران با قرائت فاتحه و ذکر خدمات ، یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی داشتند.
در این مراسم حجت الاسلام ذوالفقاری از اساتید حوزه علمیه آبادان گفت: مرحوم آیت الله دهدشتی ، بزرگواری و شخصیت علمی شان مثال زدنی بود و همچنین در رعایت آداب و حقوق مردم زبانزد بودند.
گفتنی است، مرحوم آیت الله دهدشتی در سال ۱۳۴۱ به تقاضای جمعی از مردم آبادان و به امر آیات عظام حکیم و خویی به آبادان مراجعت نمودو بانی حوزه علمیه آبادان بود.
وی در دوران ستمشاهی مبارزات فراوانی ضد رژیم طاغوت انجام داد و در دوران جنگ تحمیلی هم در کنار پیر بسیجی آیت الله جمی در کنار رزمندگان ماند.
این عالم ربانی در ۳۱ خرداد ۱۳۸۲ در حین نماز جان به جان آفرین تسلیم نمود و دعوت حق را لبیک گفت.