پخش زنده
امروز: -
همایش بزرگداشت روز جمعیت در گرگان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز گلستان ،فرماندارگرگان درهمایش بزرگداشت روز جمعیت گفت:قدرت یک کشور به جمعیت آن بویژه جمعیت جوان آن است ،ما باید سعی کنیم با فرزندآوری بیشترکشوری جوان وپویا داشته باشیم .
عیسی پایین محلی گفت:گلستان هم جمعیتی رو به پیری دارد باید سعی کنیم فرزند بیشتر آوریم تا جمعیت استان جوان وپویا شود.
درپایان مراسم به تعدادی از خانواده های باجمعیت فرزند بیش از ۳تا تقدیرشد.
رمضان زینلی ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: این همایش با هدف جوان سازی جامعه و افزایش معقول و منطقی جمعیت برگزار شد.