پخش زنده
امروز: -
مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری از توسعه خط دوم کشتارگاه طیور تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، آقای اسدی گفت: تا پایان سال آینده در یکی از کشتارگاههای طیور استان خط دوم راهاندازی میشود.
به گفته وی، حدود یک سال است که به دنبال راهاندازی خط دوم تولید و ارتقای گرید B به A هستیم تا شرایط بهداشتی مهیا شود.
مدیرکل دامپزشکی استان افزود: در حال حاضر کشتارگاه طیور در استان به صورت خط یک فعالیت دارد و شرط اخذ مجوز، احداث خطهای تولید مدرن و جدید در دستور کار است.
آقای اسدی افزود: باتوجه به اینکه ممکن است دام بیماری باکتریایی یا ویروسی داشته باشد، ذبح دام در کشتارگاه موجب میشود این بیماریها از بین برود و چرخه بیماری قطع شود تا خطری مردم را تهدید نکند.