پخش زنده
امروز: -
با شروع فصل تابستان و موج گرما امکان گرمازدگی شدت گرفته، اما میتوان با روشهای بسیار ساده عطش و تشنگی این فصل را به شیرینی تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان شمالی؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما از کاهش ۴ تا ۶ مگاواتی برق در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبرداد.
علیرضا صبوری از شهروندان خواست با توجه به روزهای گرم پیش رو با رعایت نکاتی ساده همچون خاموش کردن لامپهای اضافی، استفاده نکردن از وسایل پُر مصرف در ساعات اوج مصرف و قرار دادن کولر گازی روی درجه ۲۴ و تعمیر و نگهداری کولرهای آبی مصرف برق را کاهش دهند
سال گذشته در کشور پیک مصرف ۶۷ هزار و ۳۰۰ مگاواتی رقم خورد.