پل ششم اهواز از ابتدای آذرماه ۱۴۰۰ مسدود شده و این مسئله ترافیک شدیدی را در شهر اهواز در پی داشته است.
پل ششم (فولاد) در آذر ماه سال گذشته نیز به دلیل سرقت برخی از قطعات فلزی مسدود شد که هزینههای خسارت ۴۰ میلیارد ریال برآورد گردید و مسوولیت تعمیر آن به شرکت فولاد واگذار شد. از زمان ایجاد مشکل تاکنون یعنی در مدت نزدیک ۶ ماه، مشکل این پل همچنان پابرجاست.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
پل ششم در مرز شهرهای اهواز و کارون به دلیل وجود مشکلات فنی مسدود شده. متاسفانه در شهر اهواز هیچکس پاسخگو نیست و مسئولان تقصیر را به گردن دیگری می اندازند. سرانه مصرف سوخت بالا رفته به دو دلیل طولانی تر شدن مسیر تردد و ایجاد ترافیک سنگین. ما ساکنان این منطقه از مسئولان درخواست رسیدگی سریع داریم.