پخش زنده
امروز: -
با هدف ارتقای تحصیلی دانشآموزان، کلاسهای جبرانی در16 پایگاه شهری و روستایی مهاباد برگزار میشود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مهاباد گفت: باتوجه به شیوع کرونا در دو ساله گذشته و مجازی شدن کلاسهای درس، شاهد افت تحصیلی دانشآموزان بودیم که به این دلیل امسال ما مدارس تابستانه تحت عنوان کلاسهای جبرانی خواهیم داشت.
رسولیان افزود: تعداد 16 پایگاه کلاس جبرانی در شهر و روستاها خواهیم داشت که از اولیا خواهشمندیم در این طرح ما را یاری کنند.