پخش زنده
امروز: -
سرپرست فرمانداری زرند گفت: اکثر جادههای زرند دو طرفه و خطرآفرین است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، سیدرضا حسینی نژاد گفت: یکی از نگرانیهای ما درشهرهای معدنی نبود تناسب وضعیت جادههای معدنی با میزان بار وترددهای انجام شده در این جادهها است.

وی افزود: در شهرستان زرند برخلاف چند شهرمعدنی دیگر استان مانند رفسنجان، سیرجان و شهربابک؛ هیچ یک ازمعادن دولتی نیست در نتیجه تمام امور در اختیار بخش خصوصی است.
حسینی نژاد با بیان اینکه زیرساختهای راه در این شهرستان درشرایط بحرانی است وبه جز جاده کرمان به زرند بقیه جادههای این شهرستان در وضعیت بحرانی هستند، گفت:از ۱۲۰۰ کیلومتر راه در شهرستان زرند تنها ۳۰ کیلومتر بزرگراهی و دو بانده است و بقیه راهها دو طرفه وخطرناک هستند.