پخش زنده
امروز: -
ایستگاههای بررسی شکایتهای مردمی در خصوص حمل و نقل عمومی در پایانه مسافربری، راه آهن و فرودگاه شهید هاشمینژاد مشهد برپا شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: قرارگاه خدمات سفر برای دسترسی بهتر مردم به پایگاههای نظارت و بازرسی ایستگاههای بررسی شکایتهای مردمی در خصوص حمل و نقل عمومی را در پایانه مسافربری، راه آهن مشهد و فرودگاه شهید هاشمینژاد مشهد جانمایی کرده است.
بخشعلی بیاتی از تاریخ ۱۳ اسفندماه تاکنون هفت هزار و ۸۶۷ مورد بازرسی در این قالب انجام شده است که در نهایت منجر به ثبت هزار و ۳۰۰ تخلف در موضوعات مختلف از جمله در موضوع سوغات، حمل و نقل، گرانفروشی، کمفروشی و بهداشت بوده است.
وی گفت: همچنین ۲۱۲ مورد گزارش شکایت دریافت شده که با بررسیهای انجام شده، منجر به بازگرداندن ۷۳۲ میلیون تومان وجوهات دریافتی به زائران بارگاه رضوی شده است.
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: برای ارائه خدمات بهتر به زائران ۶۰۰ نفر از ۱۴ دستگاه نظارتی در این پایگاهها مستقر شده اند تا ضمن انجام بازدیدهای مشترک، امکان هماهنگی بیشتری فراهم شود.
پیش بینی شده است در بازه ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده، حدود ۱۰ میلیون زائر در مشهدالرضا حضور پیدا کنند.