پخش زنده
امروز: -
سه ورزشکار جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این دور ازمسابقات در اردوی تیم ملی این دوره ار مسابقات حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.
سلیمی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان میروند.