تجلیل از معلمان بهادرانی
در مراسمی از ۱۱۰ معلم دهستان بهادران تجلیل شد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در مراسمی از ۱۱۰ معلم دهستان بهادران تجلیل شد.حجت الاسلام حسینی زاده امام جمعه بهادران دراین مراسم اظهار داشت: اموزش و پرورش دو بال مهم توسعه در بخش تعلیم و تربیت است چرا که اگرتمامی امکانات را داشته باشیم و نتوانیم انسانهای متعهد و متخصص تربیت کنیم قطع به یقین از غافله توسعه عقب خواهیم ماند.
امام جمعه دهستان بهادران تجلیل از مقام معلم را تجلیل از دانایی و توانایی دانست و اظهار کرد: گرامیداشت مقام معلم ارج نهادن به دانش و توانمندی است. دانش آموزان با دانایی معلم دانا میشوند و با استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای معلم استعدادهایشان شکوفا میشود و روح دانایی و توانایی در جامعه دمیده خواهد شد.