پخش زنده
امروز: -
شهروندخبرنگار ما از مسجد سلیمان با ارسال پیامی از بی توجهی مسئولان استان در خصوص کانالهای فاضلاب رو باز و بی توجهی به سلامت مردم گلایه کرده است.

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، خبرنگار ما در این باره گفته است: در استان خوزستان شهرستان مسجدسلیمان خیابان ۱۷ شهریور پشت پارکینگ شهرداری یک کانال فاضلاب روباز وجود دارد که بوی تعفن و تجمع حشرات موذی و گزنده مردم و اهالی آن منطقه را آزارمی دهد.
متاسفانه با پیگیری مکرر از شرکت آبفا حفاظت محیط زیست و سایر نهادهای مسئول تاکنون اقدامی برای رفع این معضل و تامین سلامت عموم نگردیده است.
پیش از این نیز سقوط چند کودک به داخل این کانال ها گزارش شده است.
مسجدسلیمان رو فقط برای غارت منابعش میخوان. دریغ از کوچکترین رسیدگی به این شهر و مردمش.
دیگه تهران و اصفهان و دزفول آباد شدن. یه کمی از درآمد نفت و گاز این شهر رو هم برای خودش هزینه کنین