پخش زنده
امروز: -
شهردار منطقه ۱۴ تهران از احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۴ تهران از احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی درقصر فیروزه خبر داد.
امیر شهرابی افزود: این مخزن با هدف تامین آب پایدار در قصر فیروزه ساخته شده است. شهردار منطقه ۱۴ گفت: طرح ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی قصر فیروزه با ۷۰ درصد پیشرفت، در مرحله دیوار چینی است.
امیر شهرابی افزود: ذخیره سازی آبهای بالا دستی برای آبیاری زمینهای کشاورزی و فضای سبز بخش قصرفیروزه از دیگر اهداف ساخت این مخزن است.