پخش زنده
امروز: -
کارگران برتر شهرستان خرمبید در مراسمی توسط مسئولان یک شرکت تولیدی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر عامل یک شرکت صنعتی گفت: از ۱۴ کارگر برتر این شهرستان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر تجلیل کرده است.
کارگران توانستند در ۲ دهه فعالیت تولیدی این شرکت، آنرا به چرخه تولید بازگردانند.
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ضیافت شام از دیگر برنامههای این مراسم بود.