پخش زنده
امروز: -
مدیر جهاد کشاورزی بابلسر از پیش بینی تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نصرالله پورحسین باقری با اشاره به شروع برداشت محصول توت فرنگی در باغات شهرستان بابلسر، گفت: تاکنون ۱۵ هزار تن توت فرنگی در این شهرستان برداشت شد.
او با اشاره به اینکه این شهرستان بیشترین تولید و سطح زیرکشت توت فرنگی استان را در اختیار دارد، تصریح کرد: بخش عمده کشت توت فرنگی این شهرستان در بخش بهنمیر است که با توجه به کیفیت مطلوب محصول این منطقه و درآمد مناسب حاصل از آن، کشت این محصول مورد توجه کشاورزان قرار دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر اظهار کرد: پیش بینی میشود ۲۴ هزار تن توت فرنگی در ۸۰۰ هکتار مزارع توت فرنگی این شهرستان برداشت شود.