پخش زنده
امروز: -
مدیر فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی شهرداری شهرکرد گفت: عملیات جدول کاری در کمربندی ۱۵ خرداد در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،داوود زمانی افزود: با توجه به بازگشایی ادامه کمربندی ۱۵ خرداد عملیات زیرسازی در این طرح انجام و در حال حاضر عملیات جدول کاری در رفیوژ وسط در حال اجرا است.
وی گفت: عملیات جدول کاری به طول دو کیلومتر در مسیر رفت و برگشت با ۱۱ میلیارد تومان اجرا میشود.
مدیر فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه پیشبینی میشود اجرای عملیات جدول کاری به مدت ۳ ماه انجام شود، بیان کرد: عملیات جدول کاری از هفته گذشته آغاز و تاکنون ۱۵۰ متر اجرا شده است.
زمانی گفت: بهرهبرداری از این طرح قطعاً میتواند در کاهش ترافیک در میدان شهداء بلوار فارابی تاثیر چشمگیری داشته باشد.