پخش زنده
امروز: -
همزمان با دومین قرار از طرح ملی قرار دوازدهم ۲۵۰ میلیون ریال به همت مهدی یاوران و خیرین جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما چهارمحال و بختیاری،مسئول دفتر شمیم خدمت آستان مقدس امامزادگان دوخاتون (س) شهرکرد از جمع آوری مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال برای مساعدت به مردم مظلوم و بی دفاع غزه خبر داد.
زهرا ایمانی گفت: همزمان با دومین قرار از طرح ملی قرار دوازدهم که با هدف کمک به مردم بی دفاع غزه برگزار شد، ۲۵۰ میلیون ریال به همت مهدی یاوران و خیرین جمع آوری شد که به شماره حسابهای اعلام شده واریز خواهد شد.
مسئول دفتر شمیم خدمت آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد گفت: همچنین در این طرح تعداد ۶۰ بسته کمک معیشتی ویژه نیازمندان استان تهیه شده و در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع خواهد شد.