پخش زنده
امروز: -
بر اثر برخورد صاعقه یک مرد ۵۷ ساله در الیگودرز راهی بیمارستان شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بخشدار زلقی الیگودرز گفت: در پی بارندگیهای صورت گرفته در این بخش یکی از عشایر این منطقه بر اثر برخورد صاعقه راهی بیمارستان شد.
مجتبی پارسا نسب گفت: فرد مصدوم به علت شدت برخورد صاعقه در حال کما است.
پارسا نسب افزود: این فرد هنگام مکالمه با گوشی همراه مورد اصابت صاعقه قرار گرفته است.