پخش زنده
امروز: -
چهارمین نمایشگاه تخصصی گل، گیاهان و ماهیان زینتی در شهرکرد گشایش یافت.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گفت: در این نمایشگاه تولید کنندگانی از گیلان، مازندران، اردبیل، همدان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ایلام البرز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و جنوبی، کرمان، یزد، مرکزی و تهران حضور دارند.
مسعودی افزود: مسئولان استانی در بازدید از این نمایشگاه بهاری بر توسعه زیرساختهای کشاورزی و گلخانهای در چهارمحال بختیاری تأکید کردند.
وی گفت: این نمایشگاه از هفدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه دائمی شهرکرد برای باز علاقمندان دائر است.