پخش زنده
امروز: -
آبفای استان تهران درباره نصب پمپ بعد از کنتور آب هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سخنگوی آبفای استان تهران گفت:نصب پمپ بعد از کنتور آب و قبل از مخزن ذخیره آب، خلاف قانون و تعدی به حقوق دیگرهمسایگان است.