پخش زنده
امروز: -
رئیس هیات ورزشهای همگانی و مربی ورزشی کیش در مسابقه بین المللی دوی نیمه ماراتن ترکیه نشان برتر کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، عباس کاوسی با کسب رتبه هجدهم و شوکا سیلانی از کیش در مسابقه دوی استقامتی نیمه ماراتن در شهر چشمه ترکیه موفق به کسب نشان برتر مسابقات شدند.
در این رویداد بین المللی بیش از هزار و ۵۰۳ ورزشکار حضور داشتند.