پخش زنده
امروز: -
کارشناسان مرکز بهداشت کیش در پایگاه سلامت خانواده مهستان، روش صحیح شستشوی دست و تغذیه سالم را به کودکان آموزش دادند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، کارشناس مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت گفت: کارشناسان در این برنامه آموزشی، اهمیت شستشوی دست در پیشگیری از بیماریها را به کودکان آموزش دادند.
لیدا تفتی گفت: تغذیه سالم همراه با برنامه غذایی سالم و متعادل برای رشد قد و وزن نیز از دیگر برنامههای کارشناسان بهداشت برای کودکان بود.
وی گفت: کودکان باید قبل از غذا خوردن، بعد از رفتن به سرویس بهداشتی، بعد از بازی و تماس با حیوانات، دستهای خود را بشویند.
تفتی گفت: براساس آموزش کارشناسان بهداشتی دستها باید به طور کامل با آب و صابون به مدت حداقل ۲۰ ثانیه شسته شوند.
وی گفت: کودکان باید از تمام گروههای غذایی، از جمله میوهها، سبزیجات، غلات کامل، لبنیات و پروتئینها به مقدار کافی استفاده کنند.