پخش زنده
امروز: -
هفدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران از ۲۴ اردیبهشت ماه در مهریز آغاز میشود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریزگفت: تیم «وحدت مهریز» با پیگیریهای حمید بهزادپور ملی پوش مهریزی ساحلی ایران پس از انتقال امتیاز تیم «صدرشیمی یزد» به این شهرستان شکل گرفت و با نام وحدت مهریز در لیگ برتر فوتبال ساحلی شرکت میکند.
علی باقی آبادی افزود::این دوره از مسابقات به میزبانی مهریز برگزار میشود و تیم وحدت مهریز دو هفته ایت که تمرینهای خود را شروع کرده و دو تیم «مقاومت گلساپوش یزد» و تیم تازه تاسیس «وحدت مهریز» در ورزشگاه شهید محصل شهرستان مهریز در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند.
حمید بهزادپور تصریح کرد:این تیم با ساختاری جدید و ترکیبی از بازیکنان جوان تیم داری میکند و با اینکه این تیم خیلی دیر جمع شده در حال حاضر شرایط نسبتا خوبی دارد.