پخش زنده
امروز: -
داور چهارمحال و بختیاری به عنوان داور به مسابقات لیگ باشگاهی ریتمیک کشور دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: با اعلام فدراسیون ژیمناستیک ندا ملک پور به عنوان داور در مسابقات لیگ باشگاهی ریتمیک کشور حضور خواهد یافت.
سلیمی افزود: این مسابقات به مدت سه روز در تهران برگزار میشود.