پخش زنده
امروز: -
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از پویش دوشنبههای ورزش کارگران در بن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مولوی گفت: این پویش به منظور ارتقای سلامت جسم و روح کارگران اجرا میشود.
به گفته وی، پیش بینی میشود در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.