پخش زنده
امروز: -
فرماندار مشهد گفت: بعد از اتمام زمان رایگیری برای تعطیلی مدارس در روز شنبه تصمیمگیری و متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،فرماندار مشهد گفت: در شعب بازدیدشده، عوامل از مشارکت مردم سخن میگفتند و از این موضوع خرسند بودند؛ بنابراین به علت مشارکت زیاد مردم به شعب اخذ رای پیشنهاد تمدید انتخابات را خواهیم داد و در صورت موافقت وزارت کشور، زمان رایگیری تمدید خواهد شد تا افرادی که قصد دارند رای بدهند، از این فرصت استفاده کنند.
محسن داوری افزود:در شعب اخذ رای نظم و انضباط خوبی برقرار است و در مصاحبههای انجامشده، مردم از امکانات شعب رای رضایت و همچنان در شعب حضور داشتند. به دلیل ازدحام جمعیت، در برخی از شعبهها، صندوق سیار فرستاده شده است. هم چنین تعدادی از شعب سیار در بوستانها و مراکز پرجمعیت فعالیت میکنند.
داوری گفت: ۲۰ درصد شعب را صندوقهای سیار تشکیل میدهند و آمادگی حضور در مراکز مختلف و خدمترسانی به افرادی که در بستر بیماری هستند را دارند.
وی افزود: در ارزیابی که از شعب اخذ رای صورت گرفته است، تعداد آرا و مشارکت مردم طبق پیشبینی بوده است، اما درصد مشارکت هنوز مشخص نیست. همشهریان عزیز از ساعت اولیه شروع اخذ رای در شعب حضور یافته و مشارکت مطلوبی را ارائه دادهاند.
فرماندار مشهد گفت: بعد از اتمام زمان رایگیری برای تعطیلی مدارس تصمیمگیری و متعاقبا اعلام خواهد شد. باتوجه به وسعت عظیم شهرستان مشهد، بعد از اتمام زمان رایگیری صندوقهای رای از مناطق ۲۳ گانه حوزه انتخابیه به ستاد فرمانداری ارسال و فرایند تجمیع و شمارش آراء آغاز میشود.