پخش زنده
امروز: -
کلینیک گل و گیاه شهرداری منطقه ۲۲ با هدف بهبود و ارتقای سلامت فضای سبز، عملیات تقویت درختان ضعیف در منطقه با استفاده از کود اسید هیومیک اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما این اقدام مهم در راستای برنامههای مدیریت شهری برای حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و افزایش سرانه فضای سبز انجام شده است.
این عملیات در نقاط مختلف منطقه، از جمله بوستان جنگلی چیتگر، بوستان جنگلی جوانمردان و بوستان جنگلی لتمال، اجرا شد.
استفاده از کود اسید هیومیک با هدف افزایش جذب مواد مغذی توسط گیاهان، تقویت رشد ریشه، بهبود ساختار خاک و افزایش مقاومت درختان در برابر تنشهای محیطی از جمله خشکی و آفات صورت گرفته است.