تسلیت وزیر ارشاد به مناسبت درگذشت آیتالله غلامعلی نعیمآبادی
وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ، درگذشت آیت الله غلامعلی نعیم آبادی را تسلیت گفت.
«درگذشت عالم جلیلالقدر، حضرت آیتالله غلامعلی نعیمآبادی موجب تأثر شد.
آن فقیه وارسته که سالها در جایگاه نماینده ولی فقیه در هرمزگان و عضو مجلس خبرگان رهبری، خالصانه به کشور و مردم خدمت کرد، همواره با سلوک علمی و تقوای عملی خود الگوی شایستهای بود.
این ضایعه را به خانواده محترم، شاگردان، مردم شریف هرمزگان و جامعه دینی کشور تسلیت میگویم و از درگاه خداوند متعال، علو درجات ایشان را مسئلت دارم.»
مرحوم نعیمابادی، بیش از دارای کتابهای تألیفی متعددی در زمینههای دینی، سیاسی و تاریخی است. از وی ۳۵ عنوان کتاب به یادگار مانده است.