پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی استان یزد در تشریح اقدامات پلیس یزد طی هفته گذشته از بازداشت ۲۰ سارق در یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: ماموران پلیس شهرستان یزد ضمن هماهنگی قضایی، در هفته گذشته ۲۰ سارق را دستگیر کردند. سارقان نیز به ۸۲ فقره سرقت در شهر یزد اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.
وی افزود: سرقتهای کشف شده بیشتر شامل کشف ۱۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو و... بوده است.
فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.