پخش زنده
امروز: -
بانوان خضری دشت بیاض با دوخت بالش به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت میکنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جمعی از بانوان بسیجی پایگاهام البنین و فاطمه الزهرا خضری دشت بیاض با انگیزه خدمت رسانی به زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع)، ۳۱۳ عدد بالش دوختند.
این بانوان با عشق و ارادت، در دو روز متوالی در مسجد امام حسین (ع) این شهر اقدام به تهیه این بالشها کردند.
این هدایا به شهر کاظمین منتقل میشود تا بین زائران اربعین حسینی (ع) توزیع شود.