پخش زنده
امروز: -
برای اولین بار در شمال استان، انگور قرمز بدون دانه از تاکستانی در اصلاندوز با باردهی مناسب، برداشت شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل برای اولین بار در شمال استان، انگور قرمز بدون دانه از تاکستانی در اصلاندوز با باردهی مناسب، برداشت شد.