پخش زنده
امروز: -
معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: اجرای طرح کنترل مصرف برق ادارات و نهادهای استان بوشهر آغاز شده است و تداوم دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ شاپور رجائی افزود: روند کنترل مصرف برق ادارات ادامه دارد و هر اداره و سازمانی، مصرف بیش از حد مجاز داشته باشند با جدیت برخورد میشود.
وی گفت: با توجه به ناترازی انرژی، همه باید رعایت کنیم و از شهروندان بویژه اصناف گرامی نیز انتظار داریم، همراهی لازم را داشته باشند.