پخش زنده
امروز: -
با توجه به افزایش دما، ساعات کار ادارات در مناطق جنوبی استان کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، امین کهوا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: با توجه به افزایش دمای هوا در مناطق جنوبی استان و برابر مصوبه ستاد مدیریت بحران استان، به اطلاع میرساند فعالیت همه دستگاههای اجرایی شهرستانهای لارستان، لامرد، مهر، گراش، اوز، خنج، جویم، داراب، زرین دشت، قیروکارزین و فراشبند از امروز لغایت هشتم مردادماه از ساعت ۶ صبح الی ۱۲ ظهر است.