پخش زنده
امروز: -
مهلت ارسال آثار برای شرکت در پویش «از ایران، گفتم، گفتی، گفت!» تا بیستم مردادماه ۱۴۰۴ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دبیرخانه پویش «از ایران، گفتم، گفتی، گفت!» از تمدید مهلت ارسال آثار تا بیستم مردادماه 1404خبر داد. این تصمیم با توجه به استقبال علاقهمندان و درخواستهای مکرر برای تمدید زمان فراخوان اتخاذ شده است.
در این پویش، آثار ادبی با محوریت فرهنگ ایرانی، امید، مهربانی و روحیه وطندوستی در دو بخش «نویسندگان باتجربه» و «کودک و نوجوان» پذیرفته میشود.
برترین آثار پس از داوری از سوی داوران حرفهای، تقدیر و جوایز نقدی دریافت خواهند کرد.
اطلاعات بیشتر از طریق نشانی اینترنتی پویش و خبر رسمی قابل مشاهده است.