پخش زنده
امروز: -
کارشناس مسوول پیشبینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به ماندگاری هوای گرم تا اوایل هفته آینده در استان هشدار هواشناسی ویژه حامل های انرژی سطح نارنجی صادر شدهاست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ حسین سلطانی افزود: هشدار صادر شده با توجه به تداوم استقرار هوای گرم و افزایش مصرف حاملهای انرژی صادر شده است.
وی با بیان اینکه این هشدار به مدت یک هفته اعتبار دارد، گفت: مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب و برق، اجتناب از ترددهای غیرضروری در فضای باز طی ساعات گرم روز، پرهیز از برپایی آتش و رها کردن زبالههای براق در طبیعت، به هموطنان توصیه میشود.
سلطانی ادامه داد: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان قسمتی ابری است که.در ساعات بعدازظهر پوشش ابرها و وزش باد در برخی مناطق استان افزایش مییابد که موجب بروز ناپایداریهای موقتی و محلی خواهد شد.
کارشناس مسوول پیشبینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: گرمای هوا همچنان ادامه دارد و دمای امروز شهر زنجان ۳۴ درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش داشته است.
سلطانی گفت:بر اساس دادههای ایستگاههای هواشناسی استان در ۲۴ ساعت گذشته حلب با ۴۱ درجه گرمترین و ایستگاه سلطانیه با ۱۵ درجه خنکترین ایستگاههای هواشناسی استان بودهاند.